StoryEditor

Pán profesor sa stal včera najsledovanejším programom dňa, Nemocnicu však sledovalo viac divákov v univerzálnom publiku

07.09.2022, 14:37
Autor:
redred
  • Pán profesor s druhou premiérovou epizódou 4. série medzitýždenne polepšil a opäť sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa.
  • Dianie farmárov na statku pritiahlo k obrazovkám TV Markíza celkovo 265-tisíc divákov, zoznamku na TV JOJ sledovalo 136 tisíc divákov.
  • Podvečer si zatiaľ Markíza aj Joj zdarne rozdeľujú rovným dieľom. Rovnakú sledovanosť dosahujú Rodinné prípady aj Bez servítky. 

Televízia Markíza bola aj v utorok 6. septembra 2022 jednoznačnou prvou diváckou voľbou pri výbere večerného programu, pričom celá skupina Markíza dosiahla vôbec najvyšší tohtoročný celodenný trhový podiel.

image

Pán profesor.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 si obľúbený seriálový hit Pán profesor s druhou premiérovou epizódou 4. série medzitýždenne polepšil a opäť sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Súboj Nemocnice a Pán profesora

V tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine si Pán profesor pripísal rating 8,0 percent a trhový podiel 26,2 percenta. V porovnaní s minulotýždňovým štartom si polepšil z hľadiska ratingu o 0,2 percentuálneho bodu a v rámci trhového podielu až o 2,0 percentuálne body.

image

Nemocnica

Konkurenčné programy značne zaostali, keď seriál Nemocnica na TV Joj zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 20,5 percenta, čím si pripísala tretie miesto v sledovanosti všetkých televízií  a seriál Ordinácia s výhľadom na more na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 6,9 percenta.

Seriál s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom v hlavných úlohách, ktorý aj vo svojej novej sezóne dáva opäť šancu zažiariť aj množstvu mladých hereckých talentov, pritiahol k obrazovkám celkovo 334-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Na osudy postáv z jojkárskej Nemocnice bolo zvedavých o 85 tisíc divákov viac. Teda lekársky seriál si pozrelo 419 tisíc divákov. 

Farmársky statok či zoznamka na chate

Dobrým štartom sa môže pochváliť v poradí už 14. sezóna reality šou Farma. V cieľovej skupine 12-54 bola v utorok s druhým dieľom jednotkou na trhu. V druhom pásme prime timu dosiahla rating 4,6 percenta a trhový podiel 25,8 percenta. Konkurenčná TV Joj zaznamenala s reality šou Láska na chate v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,0 percent.

image

Farma 14.

Dianie farmárov na statku pritiahlo k obrazovkám TV Markíza celkovo 265-tisíc divákov, zoznamka na chate sledovalo 136 tisíc divákov. 

V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším utorkovým programom stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo 459-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 jej patrila druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti so ratingom 6,6 percenta a trhovým podielom 25,7 percenta. 

image

Láska na chate.

Je

Podvečer si zatiaľ Markíza aj TV Joj zdarne rozdeľujú rovným dieľom. Markízácke Rodinné prípady dosiahli včera v komerčnej cieľovke rating 3,6 percenta a podiel na trhu 20,9 percenta a kuchársko zábavná šou Bez servítky rating 3,3 percenta a trhový podiel 19,5 percenta. V univerzálnom publiku 12+ sledovalo Rodinné prípady 239 tisíc divákov a Bez servítky zaujalo 221 tisíc divákov. 

Nostalgia s Divokým anjelom

Na obrazovkách televízie Doma prekonáva jeden rekord za druhým popoludňajšia legendárna argentínska telenovela Divoký anjel. Obe utorkové epizódy boli v čase vysielania hneď po Markíze jednoznačnými dvojkami na trhu.

Druhá včerajšia časť sa v cieľovej skupine 12-54 stala dokonca najsledovanejším programom v rámci ponuky všetkých menších staníc, keď si pripísala doposiaľ rekordný rating 1,8 percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel až 12,4 percenta. Predchádzajúci diel cosiahol rating 1,5 percenta a podiel na trhu 12,2 percenta.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 07:37