Nemocnica včera nenašla premožiteľa.
StoryEditor

Nemocnica najsledovanejším programom dňa

23.09.2022, 13:57
  • Výnimočná Nikol prilákala ku obrazovkám 282 tisíc divákov, Nemocnicu sledovalo o 156 tisíc divákov viac, konkrétne 438 tisíc.
  • Včera bodoval u divákov aj zápas našej futbalovej reprezentácie v Lige Národov pod vedením nového talianskeho trénera.

Rodinný seriál Nemocnica na TV Joj sa dostáva znovu do svojich atraktívnych výkonov, aké mal počas minulej, jarnej sezóny. Zo slabšieho štartu tohtoročnej jesennej sezóny sa už otriasol a včera už dokázal zvíťazil s náskokom v reklamne podstatnej komerčnej cieľovej skupine divákov v rozmedzí 12 až 54 rokov. V tejto skupine si Nemocnica zaručila rating 6,4 percenta a trhový podiel 20,8 percenta.

Priama konkurencia Nemocnice sa tak musela v sledovanosti seriálu z lekárskeho prostredia pozerať na chrbát. Na TV Markíza uhrala komediálno – kriminálna novinka Výnimočná Nikol v komerčnom publiku rating 5,8 percenta a podiel na trhu 18,7 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine bol rozdiel medzi programami ešte výraznejší. Kým Výnimočná Nikol prilákala ku obrazovkám 282 tisíc divákov starších ako 12 rokov, tak Nemocnicu sledovalo o 156 tisíc divákov viac, konkrétne 438 tisíc.

Futbal lákal divákov

Včera bodoval u divákov aj futbal, ktorý vysielala na svojom športovom kanáli RTVS. Prvý polčas, ktorý začal o pol deviatej večer, v komerčnej cieľovke získal rating 4,9 percenta a druhý polčas uhral 4,7 percenta. Podielom na trhu išiel zápas našej reprezentácie v Lige Národov, pod vedením nového talianskeho trénera, s prvou tretinou na 15,4 percenta a druhý polčas vyskočil ešte vyššie, na 19,7 percenta. V Univerzálnom publiku si polčasy pripísali takýto počet divákov pri obrazovkách – prvý polčas 267 tisíc a druhý 252 tisíc.

Rovnako sa darilo včera Jojke aj podvečer. Bez servítky výrazne zdolalo Rodinné prípady. Kuchársko - zábavná šou uhrala v komerčnej cieľovke rating 5,1 percenta a podielom na trhu atakovala hranicu 30 percent (29,3 percenta). Rodinné prípady na Markíze zaostali za šou ratingom 2,5 percenta a trhovým podielom skončili na 13,4 percenta. V univerzálnom publiku sledovalo Bez servítky 316 tisíc divákov a Rodinné prípady si pozrelo 172 tisíc.

Post najsledovanejšieho programu v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov si rozdelili dva programy. Rovnaký rating 10,3 percenta dosiahlo počasie Markízy a Noviny JOJ. V podieloch na trhu však Noviny JOJ mali málo navrh, keď získali trhový podiel 27,2 percenta a Počasie Markízy 26,7 percenta. Aj s počtom divákov pri obrazovkám to dopadlo dosť podobne. Noviny JOJ si pozrelo 474 tisíc divákov a markizácke Počasie sledovalo 472 tisíc divákov starších ako 12 rokov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 01:57