Rodinný seriál Nemocnica na TV Joj sa dostáva znovu do svojich atraktívnych výkonov, aké mal počas minulej, jarnej sezóny. Zo slabšieho štartu tohtoročnej jesennej sezóny sa už otriasol a včera už dokázal zvíťazil s náskokom v reklamne podstatnej komerčnej cieľovej skupine divákov v rozmedzí 12 až 54 rokov. V tejto skupine si Nemocnica zaručila rating 6,4 percenta a trhový podiel 20,8 percenta.
Priama konkurencia Nemocnice sa tak musela v sledovanosti seriálu z lekárskeho prostredia pozerať na chrbát. Na TV Markíza uhrala komediálno – kriminálna novinka Výnimočná Nikol v komerčnom publiku rating 5,8 percenta a podiel na trhu 18,7 percenta.
V univerzálnej cieľovej skupine bol rozdiel medzi programami ešte výraznejší. Kým Výnimočná Nikol prilákala ku obrazovkám 282 tisíc divákov starších ako 12 rokov, tak Nemocnicu sledovalo o 156 tisíc divákov viac, konkrétne 438 tisíc.
Futbal lákal divákov
Včera bodoval u divákov aj futbal, ktorý vysielala na svojom športovom kanáli RTVS. Prvý polčas, ktorý začal o pol deviatej večer, v komerčnej cieľovke získal rating 4,9 percenta a druhý polčas uhral 4,7 percenta. Podielom na trhu išiel zápas našej reprezentácie v Lige Národov, pod vedením nového talianskeho trénera, s prvou tretinou na 15,4 percenta a druhý polčas vyskočil ešte vyššie, na 19,7 percenta. V Univerzálnom publiku si polčasy pripísali takýto počet divákov pri obrazovkách – prvý polčas 267 tisíc a druhý 252 tisíc.
Rovnako sa darilo včera Jojke aj podvečer. Bez servítky výrazne zdolalo Rodinné prípady. Kuchársko - zábavná šou uhrala v komerčnej cieľovke rating 5,1 percenta a podielom na trhu atakovala hranicu 30 percent (29,3 percenta). Rodinné prípady na Markíze zaostali za šou ratingom 2,5 percenta a trhovým podielom skončili na 13,4 percenta. V univerzálnom publiku sledovalo Bez servítky 316 tisíc divákov a Rodinné prípady si pozrelo 172 tisíc.
Post najsledovanejšieho programu v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov si rozdelili dva programy. Rovnaký rating 10,3 percenta dosiahlo počasie Markízy a Noviny JOJ. V podieloch na trhu však Noviny JOJ mali málo navrh, keď získali trhový podiel 27,2 percenta a Počasie Markízy 26,7 percenta. Aj s počtom divákov pri obrazovkám to dopadlo dosť podobne. Noviny JOJ si pozrelo 474 tisíc divákov a markizácke Počasie sledovalo 472 tisíc divákov starších ako 12 rokov.