StoryEditor

Druhá šanca aj naďalej výrazne valcuje, nedeľu si pre seba získal Talent

27.09.2022, 16:58
Autor:
michmich
  • Seriálový hit na Markíze dokáže, aj pri celkovom odlive divákov od obrazoviek, pripísať si 10 percentný rating. 
  • Farma s pondelkovou epizódou si v cieľovej skupine 12-54 pripísala nadpriemerný trhový podiel 24 percent.
  • Česko Slovensko má talent bol v komerčnej cieľovej skupine najsledovanejší nespravodajský program nedele.
  • Silný deň zažilo aj nedeľné podvečerné Nové bývanie, sledovalo ho 377 tisíc divákov.

Druhá šanca aj so štvrtou premiérovou epizódou aktuálnej 2. série potvrdzuje status diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 26. septembra 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Seriálový hit Druhá šanca má za sebou ďalší mimoriadne sledovaný diel.

Skupina Markíza si v komerčne najdôležitejšom prime-time (19:00-23:00) pripísala rekordný trhový podiel 37,1 percenta od mája 2020 (cieľová skupina 12-54).

Dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 rating rovných 10 percent a v rámci jeho doterajšej histórie druhý najvyšší trhový podiel 32,5 percenta.

Medzitýždenne si z hľadiska ratingu polepšil o 0,6 percentuálneho bodu a podiel na trhu mu stúpol o 2,1 percentuálneho bodu.

Konkurenčné pondelkové programy zaostali, keď seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 14,9 percenta a film Na noc doktorom na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 3,8 percenta.

Seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám 524-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aj v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho programu dňa. V porovnaní s minulým týždňom získala Druhá šanca na svoju stranu ďalších 34-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mala dosah na 702-tisíc divákov.

image

Farma aj tento rok robí Markíze sledovanosťou radosť.

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 4,2 percenta a nadpriemerný trhový podiel 24,0 percenta.

Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Láska na chate (share 6,0 percenta v cieľovej skupine 12-54) aj s nasledujúcim Inkognitom share 7,1 percenta.

Nedeľa pre TV Joj

Nedeľné vysielanie si zas pre seba získala TV Joj. Jej hlavný jesenný program Česko Slovensko má talent sa stal tento deň v komerčnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Program si pripísal 7,1 percentný rating a podiel na trhu 24,2 percenta.

image

Česko Slovensko má talent sa stali víťazom nedele.

Konkurečný program TV Markíza Tvoja tvár znie povedome uhral v rovnakej cieľovke rating 5,5 percenta a trhový podiel 20,6 percenta. V univerzálnej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov sledovalo Česko Slovensko má talent 393 tisíc divákov a Tvoja tvár znie povedome si zaplo 323 tisíc divákov.

Najsledovanejším programom všetkých programov dňa sa najvyššie dostalo Najlepšie počasie na TV Joj. V komerčnom publiku uhrala rating 8 percent a podielom na trhu išla na 23,4 percenta. V univerzálnom publiku si ho pozrelo 554 tisíc divákov.

Silný deň zažilo aj podvečerné Nové bývanie na TV JOJ. Program o hľadaní nového bývania s Vladom Voštinárom dosiahol rating 6,4 percenta, čím si zabezpečil podiel na trhu 23,8 percenta. V univerzálnom publiku ho sledovalo 377 tisíc divákov. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 16:39