StoryEditor

Mladí majú jasno, sledujú Pána profesora, ten však pri staršom publiku Nemocnici nestíha

28.09.2022, 14:48
Autor:
michmich
  • Stanica Markíza KRIMI včera skončila s absolútnym celodenným rekordom.
  • Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj úspešná reality šou Farma.
  • Bez servítky na Jojke v oboch cieľových skupinách porazilo Rodinné prípady. 

Rodinný komediálny seriál Pán profesor opäť potvrdil svoj výrazný divácky úspech a status jedného z najpopulárnejších programov na trhu u mladšieho publika. Piata premiérová epizóda 4. série sa v utorok 27. septembra 2022, stala na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Pán profesor

Premiérová časť obľúbeného seriálu dosiahla v tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine výborný rating 7,2 percenta a trhový podiel 22,7 percenta. Pán profesor si tak opäť poradil s utorkovými programami konkurencie. Seriál Nemocnica na TV JOJ dosiehol v tejto ceiľovej skupine trhový podiel 18,9 percenta a Ordinácia s výhľadom na more na RTVS 8,8 percentný podiel na trhu. 

Seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 305-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah na 410-tisíc divákov (v cieľovke 12+).

image

Nemocnica

V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov, však Pán Profesor výrazne zaostal za seriálom Nemocnica na TV Joj. Tú v tejto cieľovej skupine sledovalo o 143 tisíc divákov. Lekársky seriál ku obrazovkám prilákal celkovo 448 tisíc divákov. V čase vysielania mala dokonca dosah až 577-tisíc divákov. Ordináciu s výhľadom na more na Jednotke si ako svoju voľbu vybralo 262 tisíc divákov. 

image

Farma 14

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, utorková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 5 percent a vysoký trhový podiel 23,1 percenta. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Láska na chate s podielom na trhu 7,6 percenta (v cieľovke 12-54) aj s nasledujúcim programom Geissenovci - Ťažký život milionárov trhový podiel 6,9 percenta (v cieľovej skupine 12-54).

Úspešná bola včera aj denná kuchárska reality šou Bez servítky na TV Joj. V komerčnej cieľovej skupine dosiahol program rating 4,4 percenta a podiel na trhu 21,4 percenta. Konkurenčné Rodinné prípady na Markíze dosiahli 14,3 percentný trhový podiel. V univerzálnom publiku sledovalo Bez servítky 317 tisíc divákov a Rodinné prípady mali 203 tisíc sledujúcich. 

image

Bez servítky

Celkovo najsledovanejším programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla najvyšší utorkový rating 7,4 percenta a trhový podiel 26,2 percenta. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 500-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Svoj doposiaľ absolútne najúspešnejší deň má za sebou televízia Markíza KRIMI, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rekordný celodenný trhový podiel 4,7 percenta a s najtesnejším odstupom jednej stotiny za sesterskou stanicou Dajto sa stala piatou najsilnejšou televíziou na trhu.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 23:22