Piatok pre Farmu a Bez servítky
Piatkový prime-time si pre seba získala markizácka reality šou Farma. Stala sa najsledovanejším nespravodajským programom v oboch hlavných cieľových skupinách. V komerčnom publiku si pripísala farmárska reality šou rating 5,7 percenta, čo jej zabezpečilo 20,7 percentný podiel na trhu. V univerzálnom publiku si diel, v ktorom sa farmári aj diváci ozvedeli duelantov, sledovalo 342 tisíc divákov.
RTVS vysielala v prime-time obľúbenú zábavno súťažnú šou Milujem Slovensko. Tá si u komerčného publika dokázala získať pre seba podiel na trhu 14,7 percenta a komediálny seriál na Jojke Hranica dosiahol trhový podiel 14,2 percenta. Milujem Slovensko sledovalo v univerzálnej cieľovej skupine 12+ 277 tisíc divákov a Hranicu si pozrelo 263 tisíc divákov.
Podvečernému piatkovému vysielaniu kraľovalo Bez servítky. V univerzálnej cieľovej skupine uhra...
Zostáva vám 85% na dočítanie.