Piatkový večer znova patril markizáckej farmárskej reality šou. Diel, kde sa diváci dozvedeli, ktorú súťažiacu si vybrala Viktória za druhú duelantku, vystrelil na prekvapivý výsledok. Stal sa doteraz najsledovanejším dielom celej tohtoročnej série farmárskej šou.
Epizóda odvysielaná v prime time uhrala v komerčnej cieľovej skupine 12-54 rating 7,4 percenta, čím si zabezpečila podiel na trhu 25,8 percenta. Piatkové vydanie Farmy sa tak stalo najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V univerzálnom publiku 12+ sledovalo súhrn farmárskeho dňa 398 tisíc divákov.
Priama konkurencia Farmy jej tak musela pozerať na chrbát. TV Joj vysielala komediálny seriál Hranica a RTVS zábavný program Milujem Slovensko. Hranica dosiahla komerčnom publiku trhový podiel 14,7 percenta a Milujem Slovensko 14,2 percenta. V univerzálnom publiku sledovalo Hranicu rovných 300 tisíc divákov a Milujem Slovensko si zaplo 316 tisíc divákov.
V sobotu vysielala Markíza znovu farmársku šou, no tentoraz aj s tradičným sobotným duelom. Aj keď štandardne epizódy s duelom dokáže pritiahnúť viac divákov ako bežný diel, tento víkend to bolo opačne.
Kým piatkový diel dosiahol 7,4 percenta, tak v sobotu dokázala epizóda Farmy aj s duelom medzi Viktóriou a Saškou vyskočiť v komerčnom publiku na rating len 5,2 percenta, čím si pripísala podiel na trhu 18,1 percenta. No aj pri nižšom ratingu si Farma aj druhý deň po sebe dokázala udržať titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa.
Výrazne lepšie, ako piatkový večer, dokázala tento deň Farme sekundovať TV Joj a to filmom Ako dostať deda z domu. Komédia s Robertom de Nirom dosiahla úplne rovnaký rating ako farmárska šou, ale podielom trochu zaostala a uhrala 17,4 percenta. Verejnoprávna Jednotka vysielala Záhady tela, s ktorými dosiahla podiel na trhu 10,3 percenta. V univerzálnom publiku sledovalo Farmu 355 tisíc divákov starších ako 12 rokov, film Ako dostať deda z domu 264 tisíc a Záhady tela 284 tisíc divákov.
Nedeľný program televízií v prime time sa zas patril veľkým výpravným šou. A rovnako ako minulý týždeň, aj tentoraz zostal pomer medzi programami prerozdelený rovnako. Najviac divákov ku obrazovkám znovu prilákala pekárska šou na RTVS. Pečie celé Slovensko odbehlo svojím konkurentom Česko Slovensko má talent na Jojke a Tvoja tvár znie povedome na Markíze.
Pečie celé Slovensko si pripísalo v komerčnom publiku rating 6,9 percent a podiel na trhu 19,8 percenta, Talent na Jojke jej šliapal na chrbát s ratingom 6,7 percenta. Aj keď talentová šou na Jojke dosiahla nižší rating, dlhšia stopáž relácie Česko Slovensko má talent jej dopomohla na vyšší podiel na trhu a to 21,5 percenta. Tvoja tvár im už niekoľko týždňov absolútne nestíha a aj tentoraz dosiahla len polovičný rating ako konkurencia a to 3,7 percenta a podiel na trhu 13 percent.
V univerzálnom publiku sledovalo Tvoju tvár 253 tisíc divákov, Česko Slovensko má talent si pozrelo 368 tisíc divákov a Pečie celé Slovensko až 465 tisíc divákov. Práve tento počet divákov zabezpečil šou titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov.
No v komerčnom publiku divákov od 12 do 54 ročných divákov si titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa uchmatla iná relácia a to relácia mimo prime timu. Ratingom 7,1 percenta a podielom na trhu 26 percent sa môže týmto titulom na konci týždňa pochváliť podvečerné Nové bývanie na TV Joj.