V komerčnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo za minulý mesiac až 23 programov rating nad 8 percent, pričom prvých 5 programov sa môže pochváliť ratingom šplhajúcim sa ku a dokonca aj prevyšujúcim 11 percent. Zvyšných 18 programov sa zmestilo ratingom do rozmedzia od 8,8 do 8 percent.
Do týchto prvých 23 miest s ratingom nad 8 percent sa dokázalo dostať 18 programov TV Markíza, Jojke tam vyskočili 3 a RTVS 2 programy. Zaujímavú štatistiku priniesol aj rebríček v univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov. Až 30 programov dokázalo pokoriť pol miliónovú hranicu sledovanosti. V tejto tridsiatke programov s viac ako pol miliónovým publikom mala Markíza 20 programov, TV Joj 8 a RTVS 2 programy.
Dominancia aj s druhou sériou
Druhá šanca už druhý mesiac po sebe potvrdzuje výraznú dominanciu. Stala jednoznačne najsledovanejším programom uplynulého mesiaca v rámci celého slovenského trhu v oboch hlavných cieľových skupinách a to aj so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti.
Dramatický seriál obsadil najvyššie priečky všetkými piatimi časťami, ktorá Markíza stihla odvysielať v októbri. Celkové prvenstvo si pre seba uchmatla deviatou premiérovou časťou 2. série, ktorá v pondelok 31. októbra 2022 dosiahla rating 11,6 percenta, čím dosihal aj vysoký trhový podiel 33,8 perc...
Zostáva vám 85% na dočítanie.