SITA personálne zmeny
StoryEditor

SITA oslavuje 25 rokov a predstavuje nové posily

10.11.2022, 14:52
Autor:
redred

Michal Súkeník bude zodpovedať za digitálne projekty a Miriam Škultétyová je novou marketingovou manažérkou.

 

Miriam Škultétyová má prispieť svojimi dlhoročnými skúsenosťami z marketingu a médií k plneniu strategických cieľov agentúry SITA. „Mojím cieľom je posúvať brand SITA vo vnímaní širokej verejnosti a prezentovať komplexné služby, ktoré agentúra poskytuje.

Oslovila ma sila a história značky, strategické smerovanie agentúry SITA na slovenskom mediálnom trhu a potenciál unikátnych digitálnych kanálov pre odborníkov. Teším sa na nové výzvy a spoluprácu s celým tímom agentúry SITA.“ uvádza marketingová manažérka Miriam Škultétyová.

Pôsobila ako Account Manager vo viacerých reklamných agentúrach a ako Brand Manager v mediálnom dome vydavateľstva Ringier Axel Springer, kde sa podieľala na komunikácii úspešných značiek v digitálnom prostredí Azet.sk. V spoločnosti United Classifieds, ktorá prevádzkuje najnavštevovanejšie online inzertné portály na Slovensku, pracovala na marketingovom oddelení na pozícii Brand Manager.

Nový šéf digitálnych projektov

Tlačová agentúra SITA v rámci novej organizačnej štruktúry posilnila tím o pozíciu Product Owner, ktorým sa stal Michal Súkeník. „Som rád, že som dostal príležitosť spolupracovať s agentúrou SITA. Vnímam ju ako silnú značku na slovenskom mediálnom trhu s históriou a skvelými odborníkmi na distribúciu kvalitného spravodajstva. O to viac sa teším na nové výzvy pri rozvoji odborných platforiem SITA, kde vidím významný priestor na rast. Som presvedčený, že SITA bude čoraz viac publikovať verejnosti kvalitné a najmä odborníkmi podložené informácie.“ uvádza Michal Súkeník.

Počas doterajšej kariéry pôsobil na viacerých pozíciách pri tvorbe televíznych programov pre spoločnosti NUNEZ NFE, goodtv, či Paprika Studios. Taktiež zodpovedal za tvorbu marketingových kampaní pre medzinárodnú sieť fitness štúdii FITINN.

Štvrťstoročie na trhu

SITA Slovenská tlačová agentúra tento rok oslavuje jubileum a už 25 rokov od svojho vzniku prináša dôležité informácie z domova aj zo zahraničia.

Vznikla ako tlačová agentúra v roku 1997 s cieľom poskytovať aktuálne, vyvážené a politicky nestranné informácie z ekonomického a politického sektora. Spravodajské služby sa od roku 2001 rozšírili o špecializované riešenia pre firmy, monitoringy médií a mediálne analýzy.

Ako prvá agentúra na Slovensku spustila online vysielanie ekonomického spravodajstva cez internet. Unikátny spôsob distribúcie spravodajstva prostredníctvom desiatok partnerských portálov SITA uviedla v roku 2004 prostredníctvom spravodajského portálu Webnoviny.sk pre širokú internetovú verejnosť. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 08:46