Nadácia Markíza a Férová Nadácia O2 pripravili tento rok spoločnú aktivitu – Druhá šanca pre mobil, ktorou chcú počas vianočného obdobia pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú. Spolu s O2 zbierajú nepotrebné telefóny a celú vyzbieranú sumu venujú darcovskej platforme ďakujeme.sk, ktorá tieto financie prerozdelí deťom a rodinám v núdzi. Tieto fakty boli zasadené aj do novej kampane s názvom Druhá šanca pre mobil, ktorú kreatívne pripravila agentúra Free Andy, pričom výrobu TV spotu zastrešila televízia Markíza.
„Som veľmi rád, že je Nadácia Markíza súčasťou tejto výnimočnej aktivity a verím, že spoločne dokážeme pomôcť čo najväčšiemu počtu rodín s deťmi, ktoré sa ocitli v núdzi. Zároveň je tento projekt vďaka svojmu ekologickému rozmeru plne v súlade s našou iniciatívou Green Markíza. Každý, kto sa do neho zapojí, tak pomôže hneď dvakrát - tým, ktorí to najviac potrebujú, a zároveň prispeje k ochrane našej planéty,“ povedal Michal Borec, člen Správnej rady Nadácie Markíza.
Cieľom aktivity je vyzbierať čo najviac zariadení v čo najvyššej hodnote a preto nadácie hneď v úvode zberu darovali platforme ďakujeme.sk sumu 5 000 eur. Akcia má nielen dobročinný, ale aj ekologický rozmer v rámci ktorého budú vyzbierané telefóny s nulovou hodnotou ekologicky zrecyklované, prípadne sa pre ne nájde ďalšie užitočné využitie.
„Férová Nadácia O2 sa dlhodobo hlási k hodnotám, ako je sloboda, rovnosť a predovšetkým ľudskosť. Nezabúdame tak na ľudí, ktorí potrebujú akúkoľvek formu pomoci a o to viac v tejto zložitej dobe. Veríme, že nám zákazníci pomôžu vyzbierať hodnotu, ktorá uľahčí rodinám v núdzi počas sviatočných dní ich náročnú životnú situáciu,“ uviedla Lucia Petrášová, členka Správnej rady Férovej Nadácie O2.
Spot Druhá šanca pre mobil je ľudský a dramatický zároveň. Príbehu dominuje reálna mama s deťmi v núdzi s ich trápeniami a emóciami, v kontraste s rodinou, ktorá nedostatok nepociťuje. Kľúčový moment prichádza vo chvíli, keď odrazu v komode „ožije“ a začne vyzváňať zabudnutý, nepoužívaný telefón. Ten je zároveň symbolom, že darovanie takéhoto nepotrebného mobilu môže práve prepotrebne pomôcť rodine, ktorá sa ocitla v neľahkej životnej situácii.
Aktivita bude okrem TV spotu a relácií v TV Markíza podporená aj v podporená aj v outdoore a na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
- Kampaň: Druhá šanca pre mobil
- Klient: Férová Nadácia O2, Nadácia Markíza
Agentúra:
Free Andy
- Creative Director: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník
- Strategy: Emil Myjavec
- Copywriter: Eva Myjavcová, Adam Jánoš
- Art Director: Viktória Babjaková, Jakub Reken
- Photography: Terézia Kopecká, Kristína Močková
- Account Director: Anh Doan
- Account: Ivana Šramatá
Výroba spotu:
Centrum marketingu, oddelenie kreatívy televízie Markíza
- Creative Director: Jana Vavreková
- Graphic Design, Grading: Branislav Pavlovič
- Réžia: Peter Czikrai
- Kamera: Ivan Finta
- Executive Producer: Martin Hudec