Nadácia Markíza a Férová Nadácia O2 pripravila emotívnu kampaň.
StoryEditor

Na obrazovky smeruje emotívna kampaň: Druhá šanca pre mobil vyzýva k pomoci ľuďom v núdzi

05.12.2022, 17:03
Autor:
michmich

Exkluzívne prinášame plnú verziu charitatívnej video kampane, ktorú v televízii uvidíte len v skrátenej verzii.

Nadácia Markíza a Férová Nadácia O2 pripravili tento rok spoločnú aktivitu – Druhá šanca pre mobil, ktorou chcú počas vianočného obdobia pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú. Spolu s O2 zbierajú nepotrebné telefóny a celú vyzbieranú sumu venujú darcovskej platforme ďakujeme.sk, ktorá tieto financie prerozdelí deťom a rodinám v núdzi. Tieto fakty boli zasadené aj do novej kampane s názvom Druhá šanca pre mobil, ktorú kreatívne pripravila agentúra Free Andy, pričom výrobu TV spotu zastrešila televízia Markíza.

image

Pomôcť môže aj starý nepotrebný mobil.

„Som veľmi rád, že je Nadácia Markíza súčasťou tejto výnimočnej aktivity a verím, že spoločne dokážeme pomôcť čo najväčšiemu počtu rodín s deťmi, ktoré sa ocitli v núdzi. Zároveň je tento projekt vďaka svojmu ekologickému rozmeru plne v súlade s našou iniciatívou Green Markíza. Každý, kto sa do neho zapojí, tak pomôže hneď dvakrát - tým, ktorí to najviac potrebujú, a zároveň prispeje k ochrane našej planéty,“ povedal Michal Borec, člen Správnej rady Nadácie Markíza.

Cieľom aktivity je vyzbierať čo najviac zariadení v čo najvyššej hodnote a preto nadácie hneď v úvode zberu darovali platforme ďakujeme.sk sumu 5 000 eur. Akcia má nielen dobročinný, ale aj ekologický rozmer v rámci ktorého budú vyzbierané telefóny s nulovou hodnotou ekologicky zrecyklované, prípadne sa pre ne nájde ďalšie užitočné využitie.

Férová Nadácia O2 sa dlhodobo hlási k hodnotám, ako je sloboda, rovnosť a predovšetkým ľudskosť. Nezabúdame tak na ľudí, ktorí potrebujú akúkoľvek formu pomoci a o to viac v tejto zložitej dobe. Veríme, že nám zákazníci pomôžu vyzbierať hodnotu, ktorá uľahčí rodinám v núdzi počas sviatočných dní ich náročnú životnú situáciu,“ uviedla Lucia Petrášová, členka Správnej rady Férovej Nadácie O2.

Spot Druhá šanca pre mobil je ľudský a dramatický zároveň. Príbehu dominuje reálna mama s deťmi v núdzi s ich trápeniami a emóciami, v kontraste s rodinou, ktorá nedostatok nepociťuje. Kľúčový moment prichádza vo chvíli, keď odrazu v komode „ožije“ a začne vyzváňať zabudnutý, nepoužívaný telefón. Ten je zároveň symbolom, že darovanie takéhoto nepotrebného mobilu môže práve prepotrebne pomôcť rodine, ktorá sa ocitla v neľahkej životnej situácii.

Aktivita bude okrem TV spotu a relácií v TV Markíza podporená aj v podporená aj v outdoore a na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane:

  • Kampaň: Druhá šanca pre mobil
  • Klient: Férová Nadácia O2, Nadácia Markíza

Agentúra:

Free Andy

  • Creative Director: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník
  • Strategy: Emil Myjavec
  • Copywriter: Eva Myjavcová, Adam Jánoš
  • Art Director: Viktória Babjaková, Jakub Reken
  • Photography: Terézia Kopecká, Kristína Močková
  • Account Director: Anh Doan
  • Account: Ivana Šramatá

Výroba spotu:

Centrum marketingu, oddelenie kreatívy televízie Markíza

  • Creative Director: Jana Vavreková
  • Graphic Design, Grading: Branislav Pavlovič
  • Réžia: Peter Czikrai
  • Kamera: Ivan Finta
  • Executive Producer: Martin Hudec
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 15:49