V piatok sa nasledovanejším programom dňa stal futbal. Najviac divákov ku obrazovkám prilákal zápas Holandska s Argentínou od 21:00 do 23:00 hodiny. Štvrťfinálový duel medzi Holandskom a Argentínou, z ktorého vyťažila víťazstvo práve krajina s Južnej Ameriky, prilákal v univerzálnej skupine divákov nad 12 rokov ku obrazovkám 425 tisíc sledujúcich. V komerčnej cieľovke dosiahol zápas rating 7,1 percenta a podiel na trhu 25,5 percenta.
Výrazne sledovaným bol aj popoludnajší zápas Chorvátska s Brazíliou od 17: 00 do 18:50 hodiny. Duel, kde Chorvátsko porazilo Brazíliu až po rozstreloch, prilákal ku obrazovkám v univerzálnom publiku 388 tisíc divákov. V komerčnej cieľovke si pripísal rating 5,6 percenta a podiel na trhu 23,7 percenta.
Okrem športu a spravodajstva sa najsledovanejším programom stala markizácka Farma. No piatkový diel farmárskej šou, kedy prišiel skontrolovať splnenie úloh hospodár a sluhovia Michal a Dagmar si vyberali ďalších dvoch farmárov do dvojduelu, pocítil odliv divákov a to práve kvôli futbalu. Piatkový diel Farmy dosiahol u komerčného publika rating 5,1 percenta a trhový podiel 17 percent. V univerzálnom publiku si tento diel Farmy zaplo 332 tisíc divákov.
No aj slabší piatkový výkon markizáckej farmárskej reality šou stačil, aby porazil konkurenciu. Milujem Slovensko skončilo v komerčnom publiku podielom na trhu 12,7 percenta a Hranica spadla ešte nižšie, na nelichotivých 10,1 percentný podiel na trhu. V univerzálnom publiku sledovalo Milujem Slovensko 289 tisíc divákov a Hranicu si zaplo 227 tisíc divákov.
Aj v sobotu lákali Majstrovstvá sveta
V sobotu prvé tri priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa znovu obsadil futbal. Na prvom mieste sa usadil zápas Maroka s Portugalskom, ktorý od 17:00 do 18:00 hodiny sledovalo 544 tisíc divákov starších ako 12 rokov. V komerčnom publiku 12-54 dosiahol zápas, z ktorého prekvapivo vyšlo víťazne Maroko, rating 9,3 percenta a nadpriemerne vysoký rating 36,8 percenta.
Divákov lákal aj zápas Anglicka s Francúzskom. Prvý polčas od 20-tej hodiny dosiahol u komerčného publika rating 7,1 percenta a podiel na trhu 23,4 percenta. Druhý polčas po 21:00 vyskočil ešte vyššie na rating 9,3 percenta a sledoval ho takmer každý tretí divák pri obrazovke, konkrétne tento polčas sa zastavil podielom na trhu na 27,3 percenta. Prvý polčas v univerzálnej cieľovke sledovalo 407 tisíc divákov, druhý polčas už vykončil nad pol milióna sledujúcich, konkrétne si ho zaplo 509 tisíc divákov.
Najsledovanejším nešportovým a nespravodajským programom soboty sa znovu stala Farma. Sobotný diel aj s odvysielaným dvojduelom uhral v komerčnom publiku 12-54 rating 6,2 percenta a to mu zabezpečilo 21,2 percentný podiel na trhu.
Český film Jedine Tereza na Joj dosiahol podiel na trhu 13,9 percenta a Záhady tela na RTVS 7,8 percentný trhový podiel.
V univerzálnom publiku sledovalo Farmu Duel 391 tisíc divákov, film Jedine Tereza uprednostnilo 242 tisíc sledujúcich a Záhady tela si zaplo 252 tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V nedeľu si RTVS upiekla víťazstvo
Aj nedeľný večer patril RTVS. Verejnoprávna televízia odvysiela večer o 20:30 finále druhého ročníka jej populárnej šou Pečie celé Slovensko. Na finále, v ktorom bojovali tri súťažiace o titul pekárky roka, bolo zvedavých až 613 tisíc divákov nad 12 rokov. Ide teda nie len o najsledovanejší program toho dňa, ale doteraz celého decembra.
Pekárska šou si výrazne dobre počínala aj v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 až 54 ročných divákov, kedy dosiahla vysoký rating 10,1 percenta a podiel na trhu 27,2 percenta.
Komerčné programy za finálovou šou RTVS nestíhali, pričom najväčší výbuch zažil práve televízny líder. Jej film Spider-man: Návrat domov na Markíze dosiahol len 15,5 percentný podiel na trhu.
Emotívna šou V siedmom nebi na Jojke dosiahla trhový podiel 18,4 percenta. Rozborilovej šou sa v komerčnom publiku síce až tak nedarilo, no krok s finále Pečie celé Slovensko stačila držať v univerzálnom publiku. Reláciu V siedmom nebi sledovalo 467 tisíc divákov.
Film Spider-man: Návrat domov však nezaujal ani univerzálne publikum, keď si ho pozrelo len 163 tisíc divákov. Zaujímavosťou, že aj popoludňajší film na Markíze Posledný bohatier dokázal ku obrazovkám prilákať viac divákov, keď si ten zaplo 199 tisíc divákov.
V nedeľu sa znovu darilo aj podvečerného Novému bývaniu na Jojke. Program, v ktorom pomáhal Vlado Voštinár hľadal nehnuteľnosť pre pár z Ukrajiny, dosiahol v komerčnej cieľovke rating 7,4 percenta a podiel na trhu 24,9 percenta. V univerzálnom publiku ho sledovalo 460 tisíc divákov.
Výrazne sledované boli aj nedeľné politické diskusie. O 5 minút dvanásť v univerzálnom publiku dosiahlo sledovanosť 379 tisíc divákov a Na telo si zaplo až 403 tisíc ľudí. V komerčnej cieľovej skupine 12-54 uhralo Na telo podiel na trhu 19,1 percenta a o 5 minút 12 17,4 percenta.