Nevestu si tentoraz v šou bude hľadať Slovák Tomáš Tarr.
StoryEditor

Tento sexi Slovák si bude hľadať nevestu v najromantickejšej televíznej relácii

09.01.2023, 08:10
Autor:
michmich

Markíza oprašuje po 17 rokoch jednu zo svojich najúspešnejších reality šou. V romantickom programe si vyvolenú bude vyberať podnikateľ Tomáš Tarr (29) žijúci v Bangkoku.

Televízia na obrazovky už túto jarnú sezónu vracia Nevestu pre milionára, len s pozmenením názvom Ruža pre nevestu. V programe sa bude atraktívny a úspešný Slovák stretávať s 18 slovenskými dievčinami, ktoré vybrala Markíza z kastingu.

Tomáš Tarr sa bude s nimi postupne zoznamovať, zbližovať a vyberať si z nich svoju potencionálnu životnú partnerku. Na konci v dramatickom a emotívnom finále zostane už iba jedna žena. Prijme napokon jeho ružu a stanú sa z nich právoplatní manželia?

image

Markíza odhaľuje ženícha, ktorý si bude hľadať vyvolenú cez televíznu šou. Je ním Tomáš Tarr.

Šou televízny líder vysielal Nevestu pre milionára v roku 2006. V šou si vtedy hľadal vyvolenú neznámy podnikateľ Honza Novotný, ktorého účinkovanie katapultovalo medzi slovenskú smotánku a razom zapĺňal titulky bulváru. A to dosť dlho, aj po skončení šou.

Aj tentoraz zalovila Markíza v neznámych vodách a presvedčila na účinkovanie do šou neznámeho Slováka, ktorý žije a podniká v zahraničí v kreatívnom priemysle.

O priazeň neviest v romantickej zoznamovacej šou Ruža pre nevestu sa tak znovu bude uchádzať neznámy, no atraktívny a charizmatický muž. Podľa televízie Markíza si do programu zvolili Slováka, ktorý spĺňa všetky atribúty moderného muža a getlemana.

„Diváci sa už čoskoro budú môcť spolu s Tomášom vydať na cestu hľadania lásky, ktorá bude pútavá, dobrodružná a zároveň plná romantiky. Spolu budeme svedkami toho, ako Tomášova osobnosť, jeho šarm a charizma zamotajú hlavu nejednej slečne, ktorá zabojuje o jeho srdce. Diváci sa určite majú na čo tešiť,“ informovala nás TV Markíza.

Rodáka zo Štúrova životné cesty zaviali až do ďalekého Bangkoku, kde aktuálne žije. Napriek tomu, že nemá núdzu o sympatie žien, tú pravú stále nenašiel. No na Slovensko a Slovensky však rozhodne nezanevrel, stále by preferoval po svojom boku ženu spod Tatier a preto prijal ponuku TV Markíza, aby si ju hľadal vyvolenú Slovensku cez televíznu najromantickejšiu šou.

image

Moderátorom šou bude Krištof Králik.

„Ponuka účinkovať v šou Ruža pre nevestu je pre mňa výzvou a zároveň akýmsi dobrodružstvom na ceste hľadania lásky. Viaceré moje vzťahy v zahraničí stroskotali práve na kultúrnych rozdieloch či rozdielnej mentalite žien, na akú som bol dovtedy zvyknutý. Aj to bol dôvod, prečo som kývol na ponuku TV Markíza využiť možnosť stretnúť svoju spriaznenú dušu prostredníctvom tejto šou. Nájsť si v tomto hektickom období môjho života dievča zo Slovenska, s ktorým budem mať veľa spoločného a s ktorým môžem zdieľať svoje hodnoty a zápal pre prácu, bola pre mňa motivácia, ktorá v rozhodovaní jednoznačne zvíťazila,“ vysvetľuje Tomáš.

Romantický program Ruža pre nevestu bude vysielať TV Markíza ešte počas tohoročnej jarnej sezóny. Podľa našich informácií sa reláciu už teraz natáča v ďalekom Turecku, aby exotické prostredie ešte viac zatraktívnilo romantické podfarbenie šou.

Známe je už meno Slováka, ktorý preberie moderátorskú taktovku po Vilovi Rozborilovi, ktorý moderoval šou pred 17 rokmi. Ide o mladého moderátora, herca a modela Krištofa Králika, ktorého môžu diváci poznať zo seriálu Pán profesor, alebo ako moderátora relácie Voyo news.

image

V roku 2006 mala Nevesta pre milionára vysokú sledovanosť.

Ruža pre nevestu je americký licencovaný formát The Bachelor, ktorý debutoval v USA v roku 2002. Odvtedy sa tam odvysielalo 26 sérií a ďalšiu aktuálne pripravujú. Podľa zahraničných zdrojov sa za históriu 26 sérií tejto šou podarilo zostať spolu dlhodobo len dvom párom. Šou je v Amerike tak úspešná, že sa dočkala rôznych vedľajších relácií a formát prebrali aj do mnohých krajín.

Na Slovenku sa prvýkrát táto šou vysielala v roku 2006. Táto romantická reality šou odštartovala vtedy s rekordnou sledovanosťou 1,045 milióna divákov. Počas celých troch mesiacov vysielanie dosahovala priemerný rating 20,7 percenta s priemerným podielom na trhu 53,5 percenta. Finále vystrelilo ešte vyššie, keď sa zastavilo podielom na trhu na úrovni 57,9 percenta.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 12:39