StoryEditor

Iveta stále bez konkurencie, aj keď stratila divákov. Vystrelilo Na telo s Matovičom

16.01.2023, 12:26

V piatok podvečer sledovanejší ako prime-time, v sobotu boli filmy vlažné a v nedeľu lákala okrem Ivety hlavne politika.

V piatok sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov medzi 12-54 rokov stal podvečerný seriál Mama na prenájom.

Dokázali ho poraziť len dva spravodajské programy, ktoré vysielala Markíza po ňom, a to Televízne noviny a Počasie.

V druhej univerzálnej cieľovej skupine mu titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa dokázala uchmatnúť premiéra zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorý v prime time vysielal Jednotka RTVS.

image

V piatok porazil seriál aj prime - time.

Mama na prenájom dosiahla u komerčného publika rating 6,3 a podiel na trhu 25,5 percenta. Jej priama konkurencia za ňou zaostávala, keď kuchársko-zábavná šou Bez servítky na Jojke uhrala trhový podiel 18,3 percenta a zábavno súťažná šou na RTVS Traf to! sa musela oskromniť len 7,9 percentným podielom na trhu.  

Denný seriál sledovalo podvečer v univerzálnom publiku 383 tisíc divákov, Bez servítky si zaplo 299 tisíc divákov a Traf to! uprednostnilo 183 tisíc sledujúcich.

Večer vyhrala u komerčného publika veľmi tesne Jojka s filmom Záhady v Saint Tropez, keď získala rating 5,3 percenta a podiel na trhu 17,8 percenta. Milujem Slovensko v tejto obchodne podstatnej cieľovke dosiahlo rovnaký rating, ale...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 10:44