Nová spolupráce zvyšuje schopnost společnosti Teads vyhnout se nevhodnému obsahu.
StoryEditor

Teads rozširuje partnerstvo s Integral Ad Science v oblasti brand suitability

19.01.2023, 15:50
Autor:
redred

Nová spolupráca zvyšuje schopnosť spoločnosti Teads vyhnúť sa nevhodnému obsahu a zároveň maximalizovať dosah pre inzerentov a podporovať kvalitnú žurnalistiku.

 

Spoločnosť Teads, globálna mediálna platforma, rozšírila svoju ponuku pre vhodné zacielenie reklamy na relevantný obsah vďaka partnerstvu so spoločnosťou Integral Ad Science (IAS), svetovým lídrom v oblasti kvality digitálnych médií.

Partnerstvo, vďaka ktorému spoločnosť Teads priamo integruje riešenie pre kontrolu obsahu od spoločnosti IAS zaistí, aby sa zadávatelia reklamy vyhli so svojou reklamou obsahu, pokiaľ nie je vhodný pre ich značku. V nástroji Teads Ad Manager získavajú inzerenti prístup ku kurátorskému zoznamu kontextových segmentov spoločnosti IAS. Tak môžu optimalizovať svoje programatické display a video kampane už v tzv. pre-bid fáze.

Pre svoje riešenie kognitívnej sémantickej technológie využíva IAS počítačové spracovanie prirodzeného jazyka (NLP) na dynamické pochopenie nuáns kontextu. Na rozdiel od mnohých iných brand suitability riešení dokáže platforma IAS určiť sentiment a emócie obsahu, čo umožňuje presnejšiu klasifikáciu. Doterajšie výsledky priniesli klientom spoločnosti Teads až z 99% vhodný obsah pre ich reklamné impresie. A vďaka blokovaniu iba konkrétneho obsahu, ktorý značka považuje za nevhodný, umožní spoločnosti Teads maximalizovať rozsah reklamných kampaní pre svojich klientov a tiež podporu kvalitnej žurnalistiky tým, že zabráni premárneniu reklamných príležitostí (tzv. ad opportunities).

Podľa prieskumu uvádza 78,8 %1 marketérov, že sa pri nákupe online reklamného priestoru obávajú o brand safety. Spolupráca spoločností Teads a IAS má však značkám zaistiť, že ich reklamy budú doručované a zobrazené v bezpečnom a relevantnom prostredí, navyše s presným a škálovateľným dosahom naprieč display a video formátmi.

Vďaka možnosti výberu viac ako 200 optimalizovaných kontextových segmentov od IAS budú mať klienti spoločnosti Teads väčšiu kontrolu nad obklopujúcim obsahom a budú sa môcť vyhnúť zobrazeniu pri určitých témach, vrátane obsahu, ktorý značka považuje za rizikový alebo škodlivý. Okrem kontextových segmentov môžu klienti využívajúci IAS taktiež aplikovať vlastné profily brand suitability priamo v rámci nástroja Teads Ad Manager.

Táto obsiahla integrácia zabraňuje plytvaniu reklamného priestoru, pretože sa filtrovanie vykonáva ešte v pre-bid fáze a umožňuje tak vybrať inú reklamu, pre ktorú je obsah vhodný. Týmto spôsobom sú vydavatelia schopní lepšie monetizovať svoj reklamný priestor.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 13:02