V piatok sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov medzi 12-54 rokov nový podvečerný denný seriál Mama na prenájom. Dokázali ho predbehnúť len dva programy, ktoré vysielala Markíza po ním a to Televízne noviny a Počasie.
V druhej univerzálnej cieľovej skupine mu titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa dokázala uchmatnúť premiéra zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorý v prime time vysiela prvý kanál RTVS.
Mama na prenájom dosiahla u komerčného publika jeden z doteraz najvyšších ratingov 7,1 percenta a podiel na trhu 26,6 percenta. Jej priama konkurencia za ňou výraznejšie zaostala, keď kuchársko zábavná šou Bez servítky na Jojke uhrala trhový podiel rovných 18 percent a zábavno súťažná šou na RTVS Traf to! získala len 6,8 percentný podiel na trhu....
Zostáva vám 85% na dočítanie.