Zber dát sa uskutočnil v termíne od 20. júna do 11. decembra na vzorke 4154 respondentov.
Celková čítanosť celoštátnych denníkov dosiahla hodnotu 27 percent opýtaných - pri metodike "čítal posledné vydanie". Za posledných 14 dní denníky čítalo 56 percent opýtaných. Prvú pozíciu si udržal Nový Čas s 12 percentami. Nasledujú Pravda a Sme (po šesť percent) a Plus jeden deň (päť percent). Denník Šport má štvorpercentný podiel, Denník N a Hospodárske noviny dosiahli tri percentá.
Čítanosť posledného vydania denníkov:
1. Nový Čas - 11,8 %
2. Sme - 5,7 %
3. Pravda - 5,6 %
4. Plus jeden deň - 5,5 %
5. Šport - 4,2 %
6. Hospodárske noviny - 3,5 %
7. Denník N - 3,1 %
8. Korzár - 1,9 %
9. Új Szó - 1,4 %
10. Mladá fronta - DNES 0,5 %
Posledné vydanie týždenníka si aspoň prelistovalo 28 percent opýtaných. Najčítanejším bol týždenník Plus 7 dní (päť percent). Štvorpercentnú čítanosť má týždenník Život. O jedno percento menej obyvateľov SR číta Báječnú ženu, Eurotelevíziu, Nový Čas Nedeľa a Rytmus života, dve percentá si prečíta Nový Čas pre ženy a Slovenku. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (RegionPRESS) dosiahla sedem percent a sieť Petit Press MY noviny trojpercentnú čítanosť.
Čítanosť posledného vydania týždenníkov:
1. Plus 7 dní - 5,1
2. Život - 3,6 %
3. Báječná žena - 3,3 %
4. Eurotelevízia - 2,8 %
5. Nový Čas Nedeľa - 2,5 %
6. Rytmus života - 2,5 %
7. Nový Čas pre ženy - 2,3 %
8. Slovenka - 2,3 %
9. Vasárnap - 1,1 %
10. Katolícke noviny - 1,1 %
Čítanosť pri dvojtýždenníkoch predstavuje 13 percent vo veku od 14 do 79 rokov. Najčítanejším bol TV Max (šesť percent). Nasleduje Relax so štyrmi percentami, Tele plus a 100+1 s dvomi percentami a Žena a život s jedným percentom. Sieť titulov ECHO Dvojtýždenníky má čítanosť dve percentá.
Čítanosť posledného vydania dvojtýždenníkov:
1. TV Max - 5,7 %
2. Relax - 3,7 %
3. Tele plus 2,3 %
4. 100+1 1,9 %
5. Žena a život 1,2 %
Celková čítanosť mesačníkov bola v sledovanom období na úrovni 43 percent. Najviac (šesť percent) mal časopis Emma, päťpercentnú čítanosť dosiahli mesačníky Zdravie a Evita magazín. So štyrmi percentami nasledujú Záhradkár, Doma v záhrade, Futbal magazín a Autožurnál.
Čítanosť posledného vydania mesačníkov:
1. EMMA - 5,8 %
2. Evita magazín - 4,7 %
3. Zdravie - 4,6 %
4. Záhradkár - 4,2 %
5. Doma v záhrade - 3,9 %
6. Futbal magazín - 3,9 %
7. Autožurnál - 3,7 %
8. Napínavé krížovky - 3,6 %
9. Auto Bild Slovensko - 3,5 %
10. Urob si sám - 3,4 %
Celková počúvanosť rádií v parametri "počúval včera" predstavovala 50 percent populácie. Prvú pozíciu si udržalo Rádio Expres so 17 percentami, nasledujú Rádio Slovensko (14 percent) a Fun rádio (desať percent). Rádio Európa 2 dosiahlo osempercentnú počúvanosť, Rádio Vlna sedem percent, Rádio Melody si zaplo šesť percent. Siedmou najpočúvanejšou stanicou bolo Rádio Regina (päť percent).
Počúvanosť rádií "včera":
1. Rádio Expres - 16,7 %
2. Rádio Slovensko - 14,3 %
3. Fun rádio - 10,3 %
4. Rádio Europa - 7,8 %
5. Rádio Vlna - 7,2 %
6. Rádio Melody - 5,7 %
7. Rádio Regina - 5,1 %
8. Rádio_FM - 3,2 %
9. Rádio Lumen - 1,4 %
10. Rádio Best - 1,1 %
Sumárna sledovanosť všetkých televízií bola 74 percent, čo predstavuje viac ako tri milióny divákov. Najsledovanejšou bola TV Markíza s 34 percentami, druhá TV Joj zaznamenala 27 percent a tretia verejnoprávna Jednotka RTVS dosiahla 24-percentnú sledovanosť. Rovnaké poradie predstavuje aj trhový podiel - TV Markíza (28 percent), TV Joj (16 percent), Jednotka RTVS (14 percent).
Sledovanosť televízií "včera"
1. Markíza - 33,7 %
2. JOJ - 26,8 %
3. Jednotka - 23,9 %
4. Plus - 5,7 %
5. TA3 - 5,4 %
6. Doma - 5,0 %
7. Dvojka - 4,3 %
8. ČT1 - 4,0 %
9. Dajto - 3,6 %
10. WAU - 3,4 %