StoryEditor

Mama na prenájom znovu začiakom týždňa zabrala, stala sa najsledovanejším programom dňa

31.01.2023, 12:51
Autor:
michmich

Celkovo najviac divákov si v pondelok nenechalo ujsť večerné spravodajské relácie trhového lídra Počasie a Televízne noviny.

Denný rodinný seriál Mama na prenájom na obrazovkách televízie Markíza opäť potvrdil svoju silu. V pondelok 30. januára 2023 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Nový podvečerný divácky hit dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 víťazný rating 6,7 percenta aj trhový podiel 25,5 percenta. Jej priama konkurencia, a dokonca aj programy z prime timu zostali až za ňou. Bez servítky uhralo rating 5,5 percenta a podiel na trhu jej vyskočil na 21 percent. Nová zábavná šou Traf to, stále pokračuje vo vlažných výkonoch, keď dosiahla podiel na trhu len 4,8 percenta.

image

Mama na prenájom.

image

Traf to!

V rebríčku sledovanosti patrila Mame na prenájom tretia priečka a predstihla tak akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 41,8 percenta.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov v Mame na prenájom si v pondelok vychutnalo celkovo 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Bez servítky uprednostnilo 368 tisíc divákov a Traf to! si pozrelo 171 tisíc divákov.

V tejto univerzálnej cieľovej skupine porazila Mama na prenájom dokonca aj seriál Hranica na TV Joj, ktorý najviac zaujal v prime-time.

image

Hranica.

Hranica dosiahla v komerčnom publiku rovnaký rating ako Bez servítky, teda 5,5 percenta a podielom na trhu sa dostala na úroveň 18,6 percenta. Menej sa darilo akčnej komédii Taxi 5 na Markíze a aj dráme Nech je svetlo na Jednotke. Taxi 5 uhral podiel na trhu 12,1 percenta a Nech je svetlo dosiahol 8,6 percenta. 

V univerzálnej cieľovke sledovalo Hranicu 366 tisíc divákov, Taxi 5 si zaplo 139 tisíc divákov a Nech je svetlo uprednostnilo 184 tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

image

Dráma Nech je svetlo.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa boli v pondelok večerné spravodajské relácie Počasie (rating 8,4 percenta/podiel na trhue 27,7 percenta v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,2 percenta/trhový podiel 28,2 percenta v CS 12-54).

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo Televíznym novinám, nenechalo si ich ujsť celkovo 527-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 526-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Tieto dva programy boli zároveň jediné z celého dňa, ktoré sa dokázali prehupnúť cez pol miliónové publikum pri obrazovkách. 

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 05:55