StoryEditor

Dunaj zabral a vyhral deň, Mama na prenájom drží podvečer a Nemocnici pribudli diváci

03.02.2023, 13:22
Autor:
michmich

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si vo štvrtok pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza si včera pripísal ďalší rekord. Včera, 2. februára, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Včerajšia ôsma premiérová epizóda Dunaja v kľúčovej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,4 percenta a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 24,6 percenta.

image

Dunaj, k vašim službám.

Celkovo obsadila tretie miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V porovnaní s utorkovou epizódou si seriálová novinka z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej stúpol až o 3,4 percentuálneho bodu.

Lekársky seriál Nemocnica na TV Joj uhral navlas rovnaký rating ako pred dvoma dňami. Dosiahol rating 6,4 percenta a podiel na trhu mu stúpol o pol percentuálneho bodu, na 20,6 percenta. Na Jednotke vysielala RTVS svoj nový zábavný formát Hit roka, ktorý si zabezpečil podiel na trhu 8,7 percenta.

image

Nemocnica.

image

Traf to!

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 434-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s utorkom získal na svoju stranu ďalších 29-tisíc divákov. Nemocnicu sledovalo 428 tisíc divákov, čo je nárast divákov o 9 tisíc. Hit roka si zaplo v univerzálnej cieľovke 224 tisíc divákov starších ako 12 rokov.  

Podvečer sa darí aj novému romantického seriálu Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal rating 6,7 percenta a nadpriemerný trhový podiel 27,5 percenta v cieľovej skupine 12-54.

Jej priama konkurencia za seriálom zaustala. Bez servítky si pripísalo podiel na trhu 25,2 percenta a výrazne menej dosiahla zábavno-súťažná šou Traf to! na RTVS, keď získala len 5 percentný trhový podiel. 

image

Mama na prenájom drží podvečer.

TV Markíza sa pochválila, že jej romantický podvečerný seriál boduje hlavne medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 48,5 percenta.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov v Mame na prenájom si vo štvrtok pozrelo celkovo 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky zaujalo 368 tisícové publikum a Traf to! si pozrelo 171 tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

image

Včera varila v Bez servítky kontroverzná Katarína.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V reklamne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 8,2 percenta a vysoký trhový podiel 30,9 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 512-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 7,8 percenta/trhový podiel 28 percent v CS 12-54), ktorú si pozrelo 487-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 14:11