Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza si včera pripísal ďalší rekord. Včera, 2. februára, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Včerajšia ôsma premiérová epizóda Dunaja v kľúčovej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,4 percenta a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 24,6 percenta.
Celkovo obsadila tretie miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V porovnaní s utorkovou epizódou si seriálová novinka z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej stúpol až o 3,4 percentuálneho bodu.
Lekársky seriál Nemocnica na TV Joj uhral navlas rovnaký rating ako pred dvoma dňami. Dosiahol rating 6,4 percenta a podiel na trhu mu stúpol o pol percentuálneho bodu, na 20,6 percenta. Na Jednotke vysielala RTVS svoj nový zábavný formát Hit roka, ktorý si zabezpečil podiel na trhu 8,7 percenta.
Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 434-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s utorkom získal na svoju stranu ďalších 29-tisíc divákov. Nemocnicu sledovalo 428 tisíc divákov, čo je nárast divákov o 9 tisíc. Hit roka si zaplo v univerzálnej cieľovke 224 tisíc divákov starších ako 12 rokov.Podvečer sa darí aj novému romantického seriálu Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal rating 6,7 percenta a nadpriemerný trhový podiel 27,5 percenta v cieľovej skupine 12-54.
Jej priama konkurencia za seriálom zaustala. Bez servítky si pripísalo podiel na trhu 25,2 percenta a výrazne menej dosiahla zábavno-súťažná šou Traf to! na RTVS, keď získala len 5 percentný trhový podiel.
TV Markíza sa pochválila, že jej romantický podvečerný seriál boduje hlavne medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 48,5 percenta.
Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov v Mame na prenájom si vo štvrtok pozrelo celkovo 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky zaujalo 368 tisícové publikum a Traf to! si pozrelo 171 tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V reklamne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 8,2 percenta a vysoký trhový podiel 30,9 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 512-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 7,8 percenta/trhový podiel 28 percent v CS 12-54), ktorú si pozrelo 487-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA