StoryEditor

Na nože štartovalo síce víťazne, ale vlažne. Mama na prenájom dáva na frak aj večerným programom

09.02.2023, 12:55
Autor:
michmich

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v stredu pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny na Markíze.

Televízia Markíza včera, 8. februára, odštartovala svoju novú reality šou Na nože. V nej sa renomovaný šéfkuchár Martin Novák snažiť podať pomocnú ruku reštaurácii v Šamoríne, ktorá sa ocitla v problémoch. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa novinka stala prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 hodine.

image

Včera prime time vyhralo, ale odštartovalo vlažným výkonom.

V tejto cieľovej skupine, v ktorej komerčné televízie predávajú reklamu, síce porazila konkurenciu, ale výhra to nebola  výrazná.

 

Stratégie vám prinášajú aj rozhovor s hlavnou hviezdou kuchárskej šou Na nože!

image

Hviezda novej kuchárskej šou Martin Novák: Od zlého jedla sa neviem nikdy odosobniť

 

Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj novej kuchárskej šou zas ukázal chrbát v univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov, teda v cieľovke kde sa zaratáva aj staršie publikum divákov (nad 54 rokov).

V komerčne relevantnej cieľovej skupine dosiahla prvá epizóda Na nože rating rovných 6 percent a trhový podiel 19,7 percenta. Komediálny seriál Hranica uhral rating 5,1 percenta a podielom na trhu išiel len na 16,5 percenta. 

V čase vysielania sledovalo novú kuchársku šou 306 tisíc divákov divákov nad 12 rokov. Hranica šou Na nože predbehla o 19 tisíc divákov, keď si ju zaplo 325 tisíc divákov.  

image

Hranica.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci celého trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. Dokazuje tak svoje výrazné postavenie, kedy za sebou často necháva aj večerné prime-timové programy.

V cieľovej skupine 12-54 si pripísal doposiaľ štvrtý najvyšší rating 7,3 percenta a trhový podiel 25,4 percenta. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj zaostala o 1,3 percentuálneho bodu, keď si pripísala rating rovných 6 percent a podiel na trhu 21,4 percenta.

image

Mama na prenájom naj nespravodajským programom dňa.

Traf to po včerajšom pozitívnom dni znovu spadlo do podpriemeru, keď podielom na trhu išlo len na 4,4 percenta a sledovalo ho len 162 tisíc divákov nad 12 rokov. Deň predtým sa mohli pritom pochváliť, že mali pri obrazovkách o 50 tisíc divákov viac.  

Včerajšiu epizódu Mama na prenájom si vychutnalo celkovo 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov a Bez servítky uprednostnilo 360 tisíc divákov. 

image

Bez servítky.

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v stredu pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 7,6 percenta a trhový podiel 24,8 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 492-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 14:03