Cieľom zmeny je predovšetkým zjednodušenie komunikácie smerom ku čitateľom aj klientom.
Korporátna stránka SITA a prístup k B2B službám agentúry sa presunuli na subdoménu biz.sita.sk.
SITA týmto krokom pokračuje v združovaní produktov pod spoločnou značkou, ktoré spustila rebrandingom odvetvových portálov zameraných na energetiku, klímu, financie, dopravu, reality, zdravotníctvo, priemysel, potravinárstvo a technológie.
Prečo sa názov mení?
„SITA má víziu vystupovať na trhu ako médium, ktoré sa venuje relevantnému obsahu, odborným témam, analýzam a komentárom k aktuálnym spoločenským témam. Z dôvodu nového strategického smerovania je nutný rebranding. Jednou z motivácií pri rozhodovaní bolo aj nejednoznačné vnímanie širokého portfólia agentúry SITA. Názov SITA má historicky lepšiu poznateľnosť na trhu a je lepšie zapamätateľný,“ približuje dôvody zmeny výkonný riaditeľ SITA Branislav Kmeť.
Čo sa zmení pre klientov a čitateľov?
Prehliadanie spravodajstva na sita.sk a na jednotlivých odborných weboch sa stane konzistentnejšie. Zmena prinesie aj publikovanie PR článkov, natívnych článkov na portáli s lepšie identifikovateľným a overeným brandom, lepšou nadväznosťou hlavného portálu a odvetvových portálov. Do agentúrneho spravodajstva SITA sa klienti naďalej prihlásia v štandardnom rozsahu zo stránky biz.sita.sk, alebo priamo cez doménu in.sita.sk.