StoryEditor

Mama na prenájom aj naďalej valcuje, večer Dunaj a Nemocnica tesne pri sebe

10.02.2023, 13:52
Autor:
michmich

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si vo štvrtok pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.

Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom má na konte ďalší úspešný deň. Vo štvrtok 9. februára sa stal v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rebríčku sledovanosti tak z tretieho miesta znovu predstihol aj večernú prime-timovú ponuku všetkých slovenských staníc. 

image

Mama na prenájom včera znovu porazila všetky nespravodajské programy dňa.

Mama na prenájom si vo štvrtok pripísala doposiaľ tretí najvyšší rating 7,5 percenta a nadpriemerný trhový podiel rovných 27 percent v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj a ani nový vedomostno-zábavný program Traf to! na Jednotke romantickému seriálu nestíhali. Bez servítky v tejto cieľovej skupine zaznamenalo podiel na trhu 21,6 percenta a Traf to! len 6,4 percenta. 

Pútavé príbehy hlavných hrdinov Martina a Nadi v podvečernom hite si vo štvrtok celkovo pozrelo 417-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 523-tisíc divákov.

image

Včerajší hostiteľ v Bez servítky.

Bez servítky sledovalo 379 tisíc divákov a na Traf to! si preplo 187 tisíc divákov. Aj keď sa novinka RTVS rozbieha veľmi pomaly, pozitívne je aspoň to, že od stredajšej časti jej pribudlo 25 tisíc divákov. 

Večerný tvrdý boj

Urputný súboj dvakrát do týždňa medzi Nemocnicou a Dunajom pokračuje. Včerajšia sledovanosť však potvrdila, že utorokový večer vychádza skôr Nemocnici, štvrtky sa lepšie darí Dunaju.

Desiata premiérová epizóda dobovej novinky Markízy sa v kľúčovej, reklamne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 stala druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa s ratingom 6,6 percenta a trhovým podielom 22,1 percenta. Obsadila tým štvrtú priečku vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti.

image

Dunaj, k vašim službám.

Nemocnica zaostala za Dunajom o 0,3 percentuálneho bodu, keď získala rating 6,3 percenta a podiel na trhu uhrala na úrovni 20,8 percenta.

Kým Dunaj, k vašim službám oproti utorkovej časti ratingom klesol o 0,2 percentuálneho bodu, podielom na trhu si o 0,2 percentuálneho bodu zas vylepšil skóre.

Nemocnica oproti utorkovej časti klesla ratingom o rovný jeden percentuálny bod a podielom na trhu klesla ešte výraznejšie a to o 1,9 percentuálneho bodu. 

Verejnoprávna Jednotka ponúkla divákom ďalší diel zábavnej šou Hit roka, no získala s ním len polovičný výkon, ako komerčné stanice. Pripísala podiel na trhu len 10,4 percenta.  

image

Nemocnica.

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 410-tisíc divákov starších ako 12 roko. V porovnaní s utorkom získal na svoju stranu ďalších 7-tisíc divákov.

Nemocnici sa v tejto univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov (teda aj starších divákov) darilo viac. Ku obrazovkám prilákala 443 tisíc divákov. No oproti utorkovej časti stratili biele plášte až 29 tisícové publikum.

Hit roka si pozrelo 230 tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

image

Hit roka včera sledovalo 230 tisíc divákov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali excelentný rating 8,4 percenta a nadpriemerný trhový podiel 28,4 percenta.

Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 522-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov).

Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie s rating 7,5 percenta a trhovým podielom rovných 25 percent a pozrelo si ho 477-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 16:01