StoryEditor

Prichádza reality šou Ruža pre nevestu. Poznáme štart najromantickejšieho programu roka

13.02.2023, 07:39
Autor:
michmich

V 12-tich epizódach zabojuje o príťažlivého a úspešného 29-ročného podnikateľa Tomáša Tarra až 18 atraktívnych žien. Získa si niektoré jeho srdce?

Po dlhých rokoch sa na obrazovky TV Markíza vracia celosvetovo úspešný formát TheBachelor, tentokrát so slovenským názvom Ruža pre nevestu. V minulosti ho diváci a diváčky mohli poznať pod názvom Nevesta pre milionára.

V novej sérii obľúbenej reality šou dostane jeden atraktívny slobodný muž príležitosť nájsť si ženu svojich snov – a možno aj budúcu nevestu. Úvodnú epizódu si diváci a diváčky budú môcť vychutnať už v piatok 3. marca o 20:30 hodine, alebo v exkluzívnom 24-hodinovom predstihu na Voyo.

Na ceste plnej vzrušujúcich stretnutí, emócií, humoru, ale aj intríg, stretne príťažlivý a úspešný 29-ročný podnikateľ Tomáš Tarr celkovo 18 žien, s ktorými sa bude v priebehu 12-tich epizód postupne zoznamovať, zbližovať a vyberať si z nich svoju potenciálnu životnú partnerku.

image

Tomáš Tarr: nájde svoju vyvolenú?

Každá z nich je výraznou individualitou, ktorá sa usiluje vytvoriť si svoj vlastný príbeh lásky s Tomášom v hlavnej úlohe. Avšak na konci v dramatickom a emotívnom finále zostane už iba jedna žena. Prijme napokon jeho poslednú ružu a stane sa z nich skutočný, láskou naplnený pár?

„Televízia Markíza prináša aj túto jar pestrú programovú ponuku plnú atraktívnych noviniek, ale aj osvedčených programov. Naším cieľom je, aby si každý člen rodiny u nás našiel svoj obľúbený žáner.Do tejto skladačky výborne zapadá aj návrat legendárneho formátu TheBachelor,“ vysvetľuje Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza. „Diváci a diváčky sa už čoskoro budú môcť v spoločnosti tejto šou vydať na strhujúcu cestu hľadania lásky, ktorá bude pútavá, dobrodružná a zároveň plná romantiky,“ dodala. 

Atraktívny a charizmatický Tomáš Tarr sa narodil v Štúrove, momentálne však žije a pracuje v thajskom Bangkoku. Podniká v kreatívnom priemysle, kde má množstvo klientov, ktorým sa stará o marketingovú podporu. Okrem toho investuje a pracuje na otvorení vlastného biznisu. Príležitostne sa venuje modelingu a herectvu. Napriek tomu, že nikdy nemal núdzu o ženy, zatiaľ sa mu nepodarilo nájsť tú pravú.

„Ponuka účinkovať v šou Ruža pre nevestu je pre mňa výzvou a zároveň akýmsi dobrodružstvom na ceste hľadania lásky. Viaceré moje vzťahy v zahraničí stroskotali práve na kultúrnych rozdieloch či rozdielnej mentalite žien, na akú som bol dovtedy zvyknutý. Aj to bol dôvod, prečo som kývol na ponuku TV Markíza využiť možnosť stretnúť svoju spriaznenú dušu prostredníctvom tejto šou. Nájsť si v tomto hektickom období môjho života dievča zo Slovenska, s ktorým budem mať veľa spoločného a s ktorým môžem zdieľať svoje hodnoty a zápal pre prácu, bola pre mňa motivácia, ktorá v rozhodovaní jednoznačne zvíťazila,“ priblížil Tomáš Tarr.

image

Tomáš Tarr a Krištof Králik.

Novou šou bude sprevádzať talentovaný mladý herec a model Krištof Králik, ktorého si diváci a diváčky obľúbili v seriálovom hite Pán profesor a osvedčil sa aj ako moderátor magazínu Voyo News.

„Táto skúsenosť je pre mňa doteraz najväčšou skúškou a najväčšou zodpovednosťou v živote. Verím, že nielen TV Markíza, ale aj divákom dokážem, že to nerobím náhodou a bude to pre mňa nový začiatok. Vyskúšal som si moderovanie Voyo News, kedy som si uvedomil, že poloha moderátora ma naozaj baví a keďže v prostredí, kde niekomu radím vo vzťahoch som ako doma, neváhal som ani minútu a ponuku moderovať tento projekt som prijal. Samotný formát je nádherný, plný romantiky a diváci sa rozhodne majú na čo tešiť,“ skonštatoval Krištof Králik. 

Zaujímavosťou je, že väčšina diania šou Ruža pre nevestu sa bude odohrávať v Turecku, čo je prísľubom skvelej šou plnej romantiky a emócií v krásnom exotickom prostredí.

image

Moderátorom šou Ruža pre nevestu je Krištof Králik.

Ruža pre nevestu je americký licencovaný formát The Bachelor, ktorý debutoval v USA v roku 2002. Odvtedy sa tam odvysielalo 26 sérií a ďalšiu aktuálne pripravujú. Podľa zahraničných zdrojov sa za históriu 26 sérií tejto šou podarilo zostať spolu dlhodobo len dvom párom. Šou je v Amerike tak úspešná, že sa dočkala rôznych vedľajších relácií a formát prebrali aj do mnohých krajín.

Na Slovenku sa prvýkrát táto šou vysielala v roku 2006. Táto romantická reality šou odštartovala vtedy s rekordnou sledovanosťou 1,045 milióna divákov. Počas celých troch mesiacov vysielanie dosahovala priemerný rating 20,7 percenta s priemerným podielom na trhu 53,5 percenta. Finále vystrelilo ešte vyššie, keď sa zastavilo podielom na trhu na úrovni 57,9 percenta.

image

Nevestu pre milionára vysiela TV Markíza v roku 2006.

Atraktívny milionár si vtedy vybral z dievčat svoju vyvolenú, tá jeho ružu prijala a obaja mali svadbu priamo pred televíznymi divákmi. Po šou však ich láska skončila a oni sa rozišli, čím anulovali aj svoju televíznu svadbu.

Televízna nevesta sa z verejného života vytratila, ale to nebol prípad ženícha. V šou si vtedy hľadal vyvolenú neznámy podnikateľ Honza Novotný, ktorého účinkovanie katapultovalo medzi slovenskú smotánku a razom zapĺňal titulky bulváru. A to dosť dlho, aj po skončení šou.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. október 2024 12:09