Nevieme si pochváliť ani to, čo je výnimočné a dobré. Nevieme sa odprezentovať, nedokážeme pritiahnuť pozornosť zahraničia. Prečo? Stále sa utiekame k fujarám, valaškám, haluškám a chceme sa ukazovať cez Čičmany.
Aj o tom hovoríme v magazíne Téma s Róbertom Slovákom, ktorý patrí medzi najoceňovanejších marketingových a reklamných tvorcov.
„Je to komplex faktorov. Jedna zo zásadných vecí je, že sme stále relatívne mladá krajina, nová entita, ktorá nemá tisícročia histórie, a stále ako keby sme hľadali, čo by nás definovalo," hovorí v Téme.
Mladá generácia je však podľa neho už iná. Nepovažuje sa za menejcennú, už sa narodila v Európskej únii, angličtina pre ňu nie je problém."
Sme naozaj takí pohostinní ako si nahovárame?
Prečo sa vnímame tak veľmi vážne?
A má sa vôbec Slovensko čím prezentovať v zahraničí?
Celý rozhovor si môžete prečítať v magazíne Téma, ktorý je aktuálne v predaji.