Nový dobový seriál z produkcie televízie Markíza si včera svojou 12. časťou vybojoval status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
Rodinná sága Dunaj, k vašim službám si pripísala víťazstvo v komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 s dosiahnutým ratingom 7,3 percenta a trhovým podielom 22,7 percenta. Jej priama konkurencia seriál TV Joj Nemocnica si vybojovala rating 5,9 a podielom na trhu išla na 18,4 percenta.
Jednotka RTVS vysielala novú zábavnú reláciu Hit roka. Včerajšia relácia, v ktorej rozoberali hostia informácie a hity z roku 2000, uhrala podiel na trhu 8,2 percenta.
Oproti utorkovému dielu si Dunaj, k vašim službám polepšil ratingom o 0,5 percentuálneho bodu a podiel na trhu zvýšil o 1,1 percentuálneho bodu. Nemocnica naopak oproti utorkovému dielu klesla o 0,6 percentuálneho bodu a podiel na trhu sa jej znížil 1,7 percentuálneho bodu.
Dunaj, k vašim službám celkovo pritiahl k obrazovkám 436-tisíc divákov starších ako 12 rokov a Nemocnicu si zaplo 414 tisíc divákov. Oproti utorkovému dielu pribudlo dobovému seriálu 16 tisíc divákov, Nemocnici ubudlo 31 tisíc divákov.
Hit roka na jednotke sledovalo v univerzálnom publiku 235 tisíc divákov.
Na mamu na prenájom zatiaľ nestačí ani Nora
Podvečer si pre seba aj naďalej drží rodinný seriál Mama na prenájom. Včera skončil v komerčnej cieľovej skupine na celkovom štvrtom mieste hneď za Televíznymi novinami, Dunajom, k vašim službám a markizáckym Počasím. Romantický rodinný seriál si u komerčného publika 12-54 pripísal rating na úrovni 6,7 percenta a podielom na trhu dosiahol 26,2 percenta.
Jeho priama konkurencia kuchársko-zábavná šou Bez servítky, aj s účasťou Nory Kabrhelovej, uhrala rating 5,8 percenta a 23,3 percenta. Zábavno-súťažná šou Traf to! na Jednotka má za sebou ďalší podpriemerný výkon, keď včera pre seba získala podiel na trhu len 4,1 percenta.
Čo sa týka Bez servítky, tak situácia sa ale môže otočiť dnes. Piatok je totiž dňom, kedy privíta ostatných súťažiacich vo svojej kuchyni práve Nora Kabrhelová. Minulý rok epizóda, v ktorej varila táto kontroverzná postavička, lámala rekordy sledovanosti. Uvidíme, ako to bude dnes.
V univerzálnom publiku si podvečerné relácie už niekoľko dní držia približne rovnaké výkony. Mamu na prenájom sledovalo rovných 400 tisíc divákov nad 12 rokov, Bez servítky uprednostnilo pozerať 381 tisíc divákov a Traf to! ku sebe prilákalo 172 tisícové publikum všetkých divákov nad 12 rokov.
Pozitívne je, že tejto novej súťažno-zábavnej šou od predchádzajúceho dňa pribudlo 27 tisíc divákov.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating rovných 8 percent a trhový podiel 29,2 percenta.
Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 501 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Táto relácia bola zároveň jedným programom dňa, ktorá dokázala prilákať ku obrazovkám viac ako pol miliónové publikum.