Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si pozrelo večernú spravodajskú reláciu Televízne noviny, ktorá dosiahla rating 6,8 percenta a trhovým podielom išla na 24,8 percenta v komerčnom publiku. V uviverzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo aktuálne spravodajské informácie 469 tisíc publikum.
No celkovo sa včerajší deň niesol v zaujímavom duchu. Z dvanástich najsledovansjších programov dňa boli len štyri programy nespravodajské. A všetky štyri boli neuveriteľne blízko seba. Po Televíznych novinách obsadili v rebríčku druhé až piate miesto, pričom boli medzi nimi veľmi malé rozdiely.
Titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa v komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 s dosiahnutým ratingom 6,8 percenta a trhovým podielom 26,7 percenta uchmatla pre seba kuchárka šou Bez servítky, ktorá aj tento týždeň predvádza okrem kuchárskeho umenia účastníkov aj to, ako neuveriteľne sa vedia hádať a kto z nich má ostrejší jazyk.
Aj keď kontroverzných účastníkov Jojka víta veľmi rada v súťaži, tento týždeň je to s vyhrotenými hádkami extrémne bohaté a to hneď už začiatku týždňa. Na ďalšom mieste skončil Dunaj k vašim službám, ktorý dosiahol rovnaký rating ako Bez servítky, ale podielom na trhu išiel nižšie a to na 22,2 percenta. V rebríčku je prenasledovaný svojou priamou konkurenciou – Nemocnicou.
Tá uhrala rating 6,6 percenta a podiel na trhu rovných 21 percent. Piate miesto obsadila Mama na prenájom, ktorá za víťaznou šou Bez servítky zaostala o 0,4 percentuálneho body, keď si pripísala rating 6,4 percenta a podiel na trhu rovných 25 percent.
V univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov najvyššie vyskočila prime-timeová Nemocnica, ktorá zaujala 437 tisíc divákov, Dunaj k vašim službám pozeralo 423 tisícové publikum, Bez servítky si zaplo 413 tisíc divákov a Mama na prenájom tesne podliezla hranicu 400 tisíc, keď si ju podvečer sledovalo 398 tisícové publikum.
Čo sa týka večerných seriálov, tak oproti predchádzajúcich epizódach (minulý štvrtok), ubudlo Dunaju, k vašim službám. po predchádzajúcom náraste, 13 tisíc divákov. Nemocnici po predchádzajúcom páde, zas pribudlo 23 tisíc divákov. Bez servítky, orpti poslednej, podnelkovej časti pribudlo 27 tisíc divákov a Mama na prenájom, po včerajšom výraznom výskoku, stratila rekordných 62 tisíc divákov.
V podelok potvrdilo Klamstvo večernú dominanciu
Deň predtým, v pondelok, sa jej totiž mimoriadne darilo, keď zabezpečila u komerčného publika rating rovných 8 percent a podiel na trhu 28,8 percenta. Bez servítky v pondelok uhralo rating 6,5 percenta a podiel na trhu 23,6 percenta. Celkovo dokázala v pondelkový podvečer prilákať ku obrazovkám Mama na prenájom rekordných 460 tisíc divákov nad 12 rokov a Bez servítky si prvý diel nového týždňa pozrelo 386 tisícové publikum.
V pondelok večer sa na Markíze darilo aj druhému dielu nového seriálu Klamstvo.Dramatický seriál znovu zabodoval na obrazovke nadpriemerne, keď v obchodnej cieľovej skupine druhá epizóda dosiahla rating 7,8 percenta a podielom išla na 25,3 percenta.
Oproti štartu klesla v ratingu o 0,4 percentuálneho body.
Celkovo si druhý diel Klamstva pozrelo 471-tisíc divákov nad 12 rokov.
Síce druhá časť oproti premiérovej epizóde klesla o vyše 30-tisíc divákov, ale stále sa dá povedať, že zahraničná adaptácia populárneho seriálu publikum zaujala a na pokračovanie napínavého odhaľovania možného znásilnenie bolo zvedavé rovnaké veľké publikum.
Priama konkurencia novému dramatickému počunu, komediálny seriál Hranica na TV Joj zaostal. U komerčného publika prekročil päť ratingov a podielom na trhu sa zastabilizoval na úrovni 17,2 percenta. Celkovo si ho pozrelo 336-tisíc divákov starších ako 12 rokov.