StoryEditor

Na telo sa stáva hitom jari, Bez servítky a Mama na prenájom v extrémne silnom boji o podvečer

02.03.2023, 15:13
Autor:
michmich

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v stredu pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, po minulotýždňovom výraznom záujme u divákov, tentoraz zabral ešte viac. 

V hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa štvrtá epizóda Na nože stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si pripísala doposiaľ najvyšší rating rovných 8 percent a rovnako vysoko aj vystrelil aj trhový podiel na 28,4 percenta.

image

Na nože.

Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol o 2,8 percentuálneho bodu. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine uhral rating 4,5 percenta s podielom na trhu iba 15,7 percenta. RTVS na Jednotke odvysielala Vraždy v pohorí Jura, čím dosiahla u komerčného publika podiel na trhu 7,4 percenta.

Premiérovú epizódu o reštaurácii Na Trojici v Banskej Štiavnici si pozrelo 370-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom relácia prilákala ďalších 24-tisíc divákov.

image

hranica-

Hranica sa drží nad hranicou 300 tisícového publika. Oproti predchádzajúcej, pondelkovej, časti stratila 17 tisíc divákov, keď si ju včera zaplo 319 tisícové publikum. Vraždy v pohorí Jura na Jednotke sledovalo 264 tisíc divákov starších ako 12 rokov.  

Podvečer sa ráta každý divák

Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12-54 pripísal rating 6,5 percenta a trhový podiel 24,9 percenta. No už druhý deň po sebe nestíhal na Šou kuchársku Bez servítky.

image

Mama na prenájom.

Tá uhrala rating o 0,3 percentuálneho bodu vyšší, teda 6,8 percenta a trhovým podielom išla na hranicu 26,1 percenta. Zábavno súťažná šou Traf to! na Jednotke stále komerčným staniciam nestíha a dosiahla trhový podiel len 4,9 percenta.

Včerajšia epizóda Mama na prenájom zaujala celkovo 386-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky vyskočilo nad 400 tisícové publikum, keď si včerajšiu epizódu pozrelo 403 tisíc divákov a Traf to! si zvolilo sledovať 162 tisíc divákov nad 12 rokov. 

image

Bez servítky.

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v stredu pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 8,3 percenta a trhový podiel 28,2 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 519-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 15:01