Podvečerný rodinný seriálový hit Mama na prenájom pokoril včera ďalší rekord, v univerzálnej cieľovej skupine 12+ pritiahol v pondelok 6. marca 2023 k obrazovkám televízie Markíza doposiaľ najvyšší počet divákov.
Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Večerné víťazstvo si zas suverénne obhájil úspešný dramatický seriál Klamstvo.
Mama na prenájom si opäť po piatkovom výstrele Bez servítky znovu naklonila divákov na svoju stranu. Pondelková epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 7,5 percenta a výrazný trhový podiel 28,1 percenta. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale všetky večerné programy.Bez servítky začala nový týždeň s ratingom 6,6 percenta a podiel na trhu jej skočil na rovných 25 percent. Ich konkurencia z Jednotky, zábavno vednomostný kvíz Traf to! sa svojím včerajším výkonom nedostal ani do rebríčka TOP 50 najsledovanejších programov dňa.
Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa sledovalo rekordných 464-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a Bez servítky si pozrelo 410 tisíc divákov.Pondelkové Klamstvo
Prvou voľbou diváckov v pondelkový večer sa stala tretia epizóda dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 7,4 percenta aj trhový podiel 25,4 percenta.
Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj za tretím dielom dramatického seriálu zaostal s ratingom rovných 5 percent a podielom na trhu 17,3 percenta v rovnakej cieľovej skupine. Jednotka vysiela komédiu Utorkový klub, ktorá uhrala podiel na trhu 6,9 percenta.Herecké výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli k obrazovkám celkovo 451-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Hranicu si pozrelo 329 tisíc publikum a komédiu na RTVS 145 tisíc divákov nad 12 rokov.
Celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa v oboch hlavných cieľových skupoinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny, keď v komernčej cieľovke dosiahli rating 8,5 percenta/podiel na trhu 29,3 percenta, a Počasie s ratingom 8,3 percenta a trhovým podielom 28,3 úercenta.Hlavnú spravodajskú reláciu si pozrelo 555-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 535-tisíc divákom.