StoryEditor

Šéfredaktorka Brainee: Sme portál pre mladých a šikovných, ale čitateľa nepodceňujeme a nepoučujeme

07.03.2023, 14:02
  • Martina Bednárová hovorí v Stratégiách o tom, ako sa darí mileniálskemu webu, ktorý vychádza pod hlavičkou vydavateľstva MAFRA Slovakia.
  • Čo baví najmladších čitateľov? Sledujú politické témy alebo skôr bulvárne? 
  • Akú silu má text, video a podcast? 
  • Aký štýl komunikácie u nich funguje? 
  • A kde je hranica byť "brainee" a premúdrelý? 

"Nemôžeme byť prvoplánoví ani trápni. Spájame sa MAFROU a aj preto cítime veľkú zodpovednosť. Našou výhodou oproti ostatným titulom je, že si môžeme dovoliť viac. Musíme sa však držať mantinelov a jeden z nich je aj komunikácia s čitateľom." 

Brainee funguje takmer dva roky a od začiatku mal odvážne plány a jasnú víziu - byť úprimný a drzý. "Zasahujeme oveľa mladšiu cieľovú skupinu ako ostatné tituly MAFRY, ale ich baví čítať, chcú sa niečo nové dozvedieť, chcú, aby sme sa k nim správali ako k dospelým a pristupovali k nim vážne a seriózne," zdôrazňuje šéfredaktorka portálu Martina Bednárová. 

Aj preto ich bavia články, z ktorých sa niečo nové dozvedia a naučia sa. "Vôbec nám nefunguje bulvár ani celebritné témy." 

Štatistiky hovoria, že najčastejšie si klikajú na písané texty a až potom nasledujú videá a podcasty. "Som hrdá na to, že od začiatku otvárame citlivé témy a píšeme o nich v rovnakej tónine a sme konzistentní v tom, čo hlásame. Necítim žiaden hejt ani veľkú polarizáciu." 

Celý rozhovor si môžete pozrieť vo videu. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2024 15:11