Televízia Markíza v pondelok 13. marca odvysielala už štvrtú epizódu tohtoročnej seriálovej novinky. Napínavý dramatický seriál Klamstvo si drží pevné líderstvo v pondelkovej sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách.
V obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 dosiahla štvrtá časť Klamstva rating 7,1 percenta a trhový podiel 24,2 percenta. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal s ratingom 4,2 percenta a podielom na trhu 14,2 percenta.
Herecké výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli v pondelok k obrazovkám celkovo 440 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Hranicu si pozrelo 301 tisíc divákov.Klamstvo síce každým svojím odvysielaním dielom ratingom klesá, ale podielom na trhu sa drží na rovnakej úrovni. Včerajšia štvrtá epizóda tohto dramatického seriálu mala rating 7,1 percenta, tretia epizóda 7,4 percenta, druhý diel 7,8 percenta a prvý, úvodný uhral až 8,2 percenta.
Podielom na trhu sa Klamstvo drží na približne rovnakej provni, keď prvá epizóda dosiahla 25,9 percenta, druhá 25,3 percenta, tretia 25,4 percenta a včera uhrala trhový podiel 24,2 percenta.
Klamstvu klesol aj počet divákov oproti predchádzajúcej časti o 24 tisíc divákov. No aj s počtom 440 tisíc divákov pred obrazovakmi dosahuje televízia nadpriemer dňa, čím si pohodlne udržuje titul najsledovanejšieho programu dňa.
Verejnoprávna Jednotka vysielala v prime-time po spravodajskej hodinke taliansku komédiu z roku 2017 - Ako mačka na diaľnici. Uhrala s ňou v komerčnom publiku podiel na trhu 7,1 percenta a v univerzálnej cieľovke sledovalo film 132 tisícové publikum.Podvečerná voľba
Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v oboch cieľovej skupinách stal podvečerný seriál Mama na prenájom.
Na konto si pripísal rating 6,9 percenta a trhový podiel 27,5 percenta. Konkurenčná šou Bez servítky uhrala rating 6,1 percenta a podiel na trhu 24,9 percenta. Mamu na prenájom celkovo sledovalo 407 tisíc všetkých divákov nad 12 rokov, kuchársku šou si pozrelo 387 tisíc divákov.
Do TOP 50 programov dňa sa znovu vrátila aj zábavno-súťažná šou Traf to! na Jednotke. V komerčnom publiku dosiahla podiel na trhu 4,9 percenta a v univerzálnej cieľovke ju sledovalo 170 tisíc divákov.Už tradične sa lepšie darilo jej predchádzajúcemu programu – súťažnej relácii Duel. Tá dosiahla medzi divákmi vo veku 12 až 54 rokov podiel na trhu 9,5 percenta a v univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov pritiahla ku obrazovkám 252 tisícové publikum.
Celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza. Televízne noviny dosiahli rating 8,5 percenta a podielom na trhu takmer pokorili hranicu 30 percent, keď sa usadili na čísle 29,5 percenta. Počasie v komerčnom publiku uhralo rating 8,3 percenta a podiel na trhu 27,3 percenta.Aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo Televíznym novinám, ktoré si nenechalo ujsť 539-tisíc divákov. Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 528-tisíc divákom.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA