Večerný dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám a podvečerný rodinný divácky hit Mama na prenájom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia devätnásta premiérová epizóda rodinnej ságy Dunaj, k vašim službám si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 7,2 percenta a doposiaľ štvrtý najvyšší podiel na trhu 24,4 percenta.
TV Joj tradične postavila do boja o diváka proti dobovému seriálu už niekoľko rokov obľúbený seriál Nemocnica a RTVS na svojom prvom okrehu odvysielala televízny seriál Komisár Moltanbano.Lekársky seriál na Jojke dosiahol rating 5,8 percenta a podielom na trhu išiel na úroveň 19,2 percenta. Komisár Moltanbano na Jednotke za slovenskými seriálmi nestíhal a uhral trhový podiel len 4,7 percenta.
Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 451-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní so štvrtkom získal na svoju stranu ďalších 20-tisíc divákov. Nemocnicu si pozrelo celkovo 402 tisíc divákov. Oproti štvrtkovému dielu stratila 54 tisíc divákov.
Taliansky kriminálny seriál na Jednotke sledovalo v utorok 162 tisícové publikum.Podvečerné vysielanie získal aj včera pre seba rodinný seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12-54 doslova prenasledovala večerný Dunaj. Včerajšia epizóda dosiahla rating 6,9 percenta a trhový podiel 26,6 percenta.
Kuchárska šou Bez servítky tento týždeň ponúka varenie piatich kuchárov, ktorí v minulosti v Bez servítky už varili.
Včerajšia epizóda kuchráskej šou si pripísala rating rovných 6 percent a podiel na trhu 23,6 percenta. Jednotka odvysielala ďalší diel súťažno vedomostnej hry Traf to!, ktorá sa včerajším výkonom znovu nedostala do TOP 50-tky.Pútavé príbehy hrdinov rodinnáho seriálu na Markíze si v utorok pozrelo celkovo 424-tisíc divákov starších ako 12 rokov a Bez servítky sledovalo 362 tisícové publikum.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny.
V komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali skvelý rating 7,9 percenta a trhový podiel 26,7 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 508-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 7,4 percenta/podiel na trhu 24,3 percenta v CS 12-54), ktorú si pozrelo 488-tisíc divákov starších ako 12 rokov.