StoryEditor

U mladých vyhralo deň Na nože, najviac divákov mala Mama na prenájom

16.03.2023, 13:32
Autor:
michmich

V stredu zaznamaneli televízie odliv divákov od obrazoviek, pol miliónovú hranicu sledovanosti včera nedokázal zdolať ani jeden program z celodennej ponuky televíznych staníc.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si aj naďalej udržiava divácky záujem. V komerčnej cieľovej skupine divákov medzi 12 až 54 rokov sa celosvetovo úspešný formát v stredu stal prvou diváckou voľbou a z celej ponuky televízií na Slovensku nenašiel premožiteľa. 

image

Na nože včera znovu bodovalo.

V hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa šiesta epizóda Na nože stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si pripísala doposiaľ druhý najvyšší rating 7,8 percenta a trhový podiel 27,6 percenta. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,1 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol o 2,5 percentuálneho bodu.

Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine uhral rating 4,3 percenta a podielom na trhu išiel na proveň 14,6 percenta. Komediálny seriál celkovo sledovalo 291 tisíc divákov nad 12 rokov. 

image

Komediálny seriál Hranica.

Jednotka večer od 20:30 hodiny vysielala Vraždy v Les Trois Vallées, ktoré v komerčnom publiku zaznamenali podiel na trhu 6,1 percenta a v univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov si pozrelo tento detektívny film z populárneho francúzskeho cyklu 226 tisícové publikum.

Premiérovú epizódu o reštaurácii Novohrad v Lučenci si na Markíze pozrelo 371-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najlepší výsledok. Oproti predchádzajúcemu dielu ide o nárast divákov o 7 tisíc. 

image

Vraždy v Les Trois Vallées

Najsledovanejším nespravodajským programom v univerzálnej cieľovej skupine sa stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. V stredu v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 6,4 percenta a trhový podiel 25,8 percenta.

Jej priama konkurencia Bez servítky si pripísala rating 5,4 percenta a trhový podiel 22,2 percenta.

Oba programy včera zaznamenali odliv divákov od obrazoviek, keď stratili približne 20 tisícové publikum oproti ich priemeru predchádzajúcich dielov. Zrejme časť divákov prešla na hokejový zápas extraligy medzi Zvolenom a Novými Zámkami.

Mama na prenájom nemá problém každý deň pokoriť hranicu 400 tisíc divákov pri obrazovkách, včera ju však podliezla.

image

Seriál sa stal včera najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Ani to jej však nezabránilo, aby sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. 

Mama na prenájom včera sledovalo 389 tisíc divákov a Bez servítky uprednostnilo sledovať 363 tisíc divákov nad 12 rokov. V tom čase vysielaný zápas extraligy na športovej stanici RTVS pozeralo 69 tisíc divákov nad 12 rokov.  

Odliv divákov pocítili aj spravodajské programy. Televízne noviny a Počasie Markízy takmer denne dokážu pokoriť polmiliónovú hranicu sledovalosti, no včera sa tak nestalo. No aj tak si udržali titul najsledovanejších programov dňa v oboch cieľových skupinách, teda všekých programov dňa (bez rozdieliu či išlo o spravodajské, alebo nespravodajské porgramy).

image

Bez servítky.

V komerčnej cieľovej skupine 12-54 si pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza Televízne noviny včera zaznamenala rating 7,5 percenta a trhový podiel 27,5 percenta.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 477-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Počasie televízneho lídra uhralo rating 7,2 percenta a trhový podiel rovných 25 percent a celkovo informácie o počasí sledovalo 455 tisíc divákov. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 14:41