StoryEditor

Dunaj trhol ďalší rekord, Nemocnici sa už vzďaľuje

17.03.2023, 14:34
Autor:
michmich

Včera znovu nedokázal ani jeden program zaujať toľko divákov, aby ho sledovalo nad pol miliónové publikum.

Dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší rastúcemu diváckemu záujmu a na konto si pripísal ďalšie víťazstvo. Vo štvrtok 16. marca obsadil v oboch hlavných cieľových skupinách prvé miesto v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Dunaj, k vašim službám.

Včerajšia dvadsiata premiérová epizóda Dunaja v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s vlastným rekordným ratingom 8,1 percenta a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 26,1 percenta.

Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine za Dunajom zaustal, keď si pripísal rating 5,7 percenta s podielom na trhu 17,6 percenta v obchodnej cieľovke. Jednotka proti seriálom postavila svoju zábavnú šou Hit roka, ktorá dokáza získať len 6,9 percentný podiel na trhu.

image

Nemocnica.

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 440-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemocnicu si pozrelo 407 tisíc divákov a Hit roka uprednostnilo sledovať 186 tisícové publikum. 

Včera sa darilo aj futbalovému zápasu Európskej konferenčnej ligy, v ktorom hral Slovan odvetu proti Bazilej. Druhý polčas, ktorý vysielal športový kanál RTVS od 19:45 do 21:30 hodiny, dosiahol v komerčnom publiku podiel na trhu 14,6 percenta a celkovo ho sledovalo 261 tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

Jednotkou na trhu vo večernom vysielaní po skončení Dunaja, bol aj naďalej Markíza, ktorá po dobovom počine vysielala český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Štvrtá epizóda premiérovej štvrtej série si pripísala rating 3,4 percenta a trhový podiel 20,4 percenta v cieľovej skupine 12-54.

Konkurenčná TV Joj vysielala Na hrane. Diskuná relácia uhrala rating 2,9 percenta a trhový podiel 13,2 percenta. V univerzálnom publiku už ale mala viac divákov Jojka s reláciou Na hrane. Sledovalo ju 291 tisíc divákov nad 12 rokov a kriminálku na Markíze zaujala len 201 tisícové publikum. 

image

Mama na prenájom.

Podvečerný seriál Mama na prenájom si vo štvrtok pripísal rating rovných 6,0 percent a trhový podiel 24,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná šou Bez servítky dosiahla rating 5,8 percenta a podielom na trhu išla na úroveň 24,6 percenta. 

Príbehy hlavných hrdinov markizáckeho denného počinu si vo štvrtok pozrelo 379-tisíc divákov starších ako 12 rokov a kuchárka šou Bez servítky zaujalo 364 tisíc divákov. 

image

Bez servítky.

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 6,9 percenta a trhový podiel 25,4 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Včera nedokázal ani jeden program zaujať toľko divákov, aby ho sledovalo nad pol miliónové publikum.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. október 2024 14:03