Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si aj naďalej udržiava výrazný divácky záujem.
Celosvetovo úspešný formát vyhral v stredu 22. marca v hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa.
Predposledná siedma epizóda Na nože si pripísala rating 7,3 percenta a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 27,8 percenta.Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine uhral rating 4,5 percenta a podielom na trhu išiel na 16,6 percenta.
Jednotka RTVS v tom čase vysielala Vraždy v Chartreuse, ktoré si pripísali podiel na trhu na úrovni 8,1 percenta.
Premiérovú epizódu Na nože o vegánskom bistre Plantáž v Martine, ktorej špeciálnym hosťom bol obľúbený moderátor a foodbloger Martin „Pyco“ Rausch, sledovalo 351-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V čase vysielania malo Na nože dosah až na 565-tisíc divákov nad 12 rokov.Komediálny seriál Hranica si pozrelo 307 tisíc divákov a Vraždy v Chartreuse zaujali 274 tisícové publikum divákov starších ako 12 rokov.
Podvečer vyrovnanejšíV univerzálnej cieľovej skupine 12+ šou Na nože uchmatol titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa podvečerný seriál Mama na prenájom.
Ten si v stredu v cieľovej skupine 12-54 pripísal rating 6,3 percenta a trhový podiel 26,7 percenta. Včerajšiu epizódu si pozrelo 379-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla 483-tisíc divákov nad 12 rokov.
No proti predchádzajúcim dvom častiam, včerajšia epizóda podvečerného rodinného seriáu znovu pocítila odliv divákov a dobiehala ju kuchárka šou Bez servítky. Tá urhala v cieľovom publiku 12-54 rating 5,9 percenta, podiel na trhu získala rovných 26 percent a celkovo ju včera sledovalo 359 tisíc divákov.Kým v univerzálnej cieľovke bol v utorok rozdiel v počte divákov medzi Mamou na prenájom a Bez servítky 61 tisíc, tak včera to bolo len 20 tisíc divákov.
Priama konkurencia týchto dvoch programov - Traf to! na Jednotke sa stále trápi. Včera dosiahlo v komerčnej cieľovke podiel na trhu 3,9 percenta a celkovo dokázala súťažno zábavná relácia zaujať len 141 tisícové publikum divákov starších nad 12 rokov.Spravodajstvo bez polmiliónového publika
Celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,8 percenta/podiel na trhu 28,1 percenta v CS 12-54) a Počasie (rating 7,4 percenta/trhový podiel 25 percent v CS 12-54).
Hlavnú spravodajskú reláciu si nenechalo ujsť 478-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 757-tisíc divákov nad 12 rokov. Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 443-tisíc divákom.
Včera bol ďalší deň, kedy ani jedna relácia nedokázala zaujať toľko divákov, aby vyskočila nad polmiliónové publikum.