V piatok sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov medzi 12-54 rokov nový podvečerná kuchárska šou Bez servítky. Tá celý týždeň podávala priemerné výsledky, ale podarilo sa jej zabodovať práve piatkovou epizódou. V druhej, univerzálnej cieľovej skupine jej však titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa dokázala uchmatnúť premiéra zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorý v prime time vysiela prvý kanál RTVS.
Bez servítky dosiahla u komerčného publika rating rovných 6 percent a podiel na trhu 27,7 percenta. Dovákom zaujala najkontroverznejšia časť celého týždňa, keď varila umelkyňa Ivona, ktorá liezla na nervy svojim súperom a oni jej to poriadne v piatok vrátili. Došlo až ku vyhrotenému slovnému konfliktu, kedy Ivona vyhadzovala spolusúťažiacich z bytu.Jej priama konkurencia za ňou zaostala, keď denný romantický seriál Mama na prenájom prišiel o divákov. Po týždni sa zopakoval presne ten istý scenár. Podvečerný seriál si drží celý týždeň štandardne vysoké výkony, ale v piatok ich znovu dokázal výraznejšie podliezť. Štandardne sa hýbe okolo ratingu 7 percent, pričom už viackrát vyskočil ešte vyššie, no znovu v piatok uhral rating len 5,3 percenta a trhový podiel mu išiel na 24,1 percenta.
Prekvapivo počet divákov klesol Mame na prenájom aj v univerzálnom publiku. Seriál bežne dokáže prilákať ku obrazovkám okolo 400 tisíc divákov nad 12 rokov, no v piatok pocítil odliv až 50 tisíc sledujúcich. Túto časť pozeralo len 352 tisícové publikum. Bez servítky si udržala priemer divákov pri obrazovkám z celého týždňa, no aj to jej stačilo, aby zdolala Mamu na prenájom. Kuchársku šou sledovalo v piatok 377 tisíc divákov.Deň v univerzálnej cieľovej skupine vyhralo RTVS so šou Milujem Slovensko na Jednotke. Táto zábavná relácia dosiahla v obchodne podstatnej cieľovke rating rovných 6 percent a pripísala si 21,4 percentný podiel na trhu. Markíza s romantickou šou Ruža pre nevestu zaostala, keď získala rating 4,4 percenta a podielom na trhu išla na 17,5 percenta. Ešte menej sa darilo americkej komédii Manžel na skúšku na TV Joj. S ratingom 3,5 percenta dosiahla podiel na trhu len 14,1 percenta.
V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo Milujem Slovensko 399 tisíc divákov, Ružu pre nevestu 233 tisíc a Dámsku jazdu 181 tisícové publikum.
Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v komerčnej cieľovej skupine boli Televízne noviny a Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta rating 6,6 percenta a podielom išiel na 25,8 percenta a predpoveď počasia rating 6,5 percenta a trhový podiel rovných 25 percent.V univerzálnom publiku nedokázal prilákať ku obrazovkám ani jeden program pol miliónové publikum, dokonca len 3 programy dňa vyskočili nad hranicu 400 tisíc. Televízne noviny sledovalo 434 tisíc divákov nad 12 rokov, Počasie si pozrelo 409 tisícové publikum a a tretím programom boli Noviny Joj, ktoré si pozrelo 401 tisíc divákov nad 12 rokov.
Záhadné sobotné
Sobotný večerný prime time mimo spravodajstva v komerčnom publiku vyhral zábavný program Záhady tela na Jednotke. Dosiahol rating 6,2 percenta a podiel na trhu 20,3 percenta. Nasledujúca relácia - talkšou Petra Marcina Neskoro večer uhrala rating rovno 4,6 percenta a podiel na trhu dosiahla na úrovni rovných 18 percent.
Markíza s filmom Bloodshot: Supervojak sa celkom držala, Akčný film dosiahol rating 4,8 percenta a dosiahol podiel na trhu 17,5 percenta. Film Na nože na Jojke už výraznejšie zaostal, keď uhral rating 3,3 percenta a trhový podiel 12,8 percenta.V univerzálnom publiku večerný program RTVS konkurencii ešte výraznejšie odskočil. Záhady tela sledovalo 468 tisíc divákov nad 12 rokov, Neskoro večer si pozrelo 357 tisíc divákov, film Bloodshot: Supervojak uprednostnilo 207 tisíc sledujúcich a film Na nože zaujal 161 tisíc divákov nad 12 rokov.
Aj v sobotu sa zo všetkých programov dňa titul najsledovanejšieho programu dňa striedali Televízne noviny a Počasím Markízy. Informácie o počasí si pripísali u komerčného publiku rating 6,2 percenta, podiel na trhu rovných 22 percent a v univerzálnej skupine ho sledovalo 403 tisíc divákov nad 12 rokov.Hlavná spravodajská relácia dosiahla rating 7,3 percenta a podiel na trhu 27,7 percenta a v celkovo si ich pozrelo 459 tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Výrazne sa v sobotu darilo aj premiére podvečernej relácie s Erikou Judínyovou. Smotánka dosiahla v komerčnom publiku rating rovných 4,8 percenta a podielom na trhu išla 22,4 percenta. V univerzálnom publiku bolo na novinky zo šoubiznisu zvedavých 316 tisíc divákov.
Nedeľu vyhrala politika a tanecNedeľa patrila štvrtému tohtoročnému priamemu prenosu veľkolepej tanečnej šou Let‘s Dance, ktorý sa tak po roku vrátil na obrazovky televízie Markíza. Tretí vyraďovací priamy prenos ôsmeho ročníka sa v nedeľu 26. marca v oboch najdôležitejších cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Celosvetovo populárny formát dosiahol v hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ratingových 6,6 percent a trhový podiel 23,9 percenta. Oproti minulotýždňovému kolu zaznamenala pokles ratingom o 0,7 percentuálneho bodu a podielom tiež klesla o 5,6 percentuálneho bodu.
Odliv divákov od obrazoviek teda pocítila aj táto populárna šou. Hlavné príčiny poklesu boli okrem teplejšiemu jarnému počasiu, aj kvalifikačný zápas Slovenska proti Bosne a Hercegovine o postup na Majstrovstvá Európy, ktorý vysiela na športovej stanici RTVS, ale aj extrémna dĺžka celého Let´s Dance, ktorú ťahá Markíza až ku polnoci.Televízna sledovanosť výkonov súťažnej 10-tky tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, po prvýkrát klesla pod polmiliónové publikum. Včerajšiu šou pozrelo celkovo 491 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Oproti predchádzajúcej časti ide o pokles divákov o 19 tisíc a oproti úvodnej časti o stratu až 124 tisícového publika.
Tanečnej šou konkurovala Jojka piatym dielom nového krimi-komediálneho seriálu Einstein. V komerčnej cieľovke dosiahol rating 5,7 percenta a podiel na trhu 16,5 percenta. Oproti predchádzajúcemu dielu stúpol ratingom o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu mu stúpol o 1,3 percentuálneho bodu. Piatu epizódu včera sledovalo 260 tisíc divákov nad 12 rokov, čo oproti epizóde pred 7 dňami nárast o o 24 tisíc divákov, no proti prvému dielu ide o pokles vyše 200 tisíc divákov.
No v nedeľnej sledovanosti máme aj iných adeptov, ktorí sa postarali o zaujímavé čísla sledovanosti. Darilo sa podvečernému Novému bývaniu na TV Joj. V komerčnej cieľovke uhrala relácia rating 5,8 percenta a podiel na trhu 22,6 percenta. V univerzálnom publiku si reláciu o hľadaní nehnuteľnosti pozrelo až 377 tisíc divákov nad 12 rokov.Úspech zažil aj trojlístok nedeľných politických diskusií. V komerčnom publiku sa najlepšie z nich darilo poslednej z nich, relácii Na telo s Michalom Kovačičom.
Tradične najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stala relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 6,4 percenta a trhový podiel 30,8 percenta. Debata moderátora Michala Kovačiča s Borisom Kollárom a Robertom Ficom pritiahla k obrazovkám až 507-tisíc divákov nad 12 rokov.
Výrazne zabodovala aj prvá nedeľná politická relácia na TA3. Relácia, v ktorej moderátor Rastislav Iliev diskutoval s Veronikou Remišovou a Richardom Takáčom. Relácia dosiahla v komerčnom publiku o 11:00 hodine rating 2,2 percenta a podiel na trhu 12,9 percenta.Na ňu nadviazala verejnoprávna Jednotka s diskusiou O 5 minúť 12 s hosťami Michalom Šipošom a Jurajom Blanárom. Tento politický duel dosiahol v komerčnej cieľovke rating 4,6 percenta a podiel na trhu 23,3 percenta.
V univerzálnom publiku sledovalo V politike 202 tisíc divákov a O 5 minúť 12 si pozrelo 388 tisícové publikum nad 12 rokov.
V nedeľu sa zo všetkých programov dňa titul najsledovanejšieho programu dňa stali Televízne noviny a Počasie Markízy. Informácie o počasí si pripísali u komerčného publiku rating 8,6 percenta, podiel na trhu rovných 25,9 percent a v univerzálnej skupine ho sledovalo 504 tisíc divákov nad 12 rokov. Hlavná spravodajská relácia dosiahla rating 8,4 percenta a podiel na trhu 27,3 percenta a v celkovo si ich pozrelo 509 tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Tieto dve relácie spolu s popoludňajším Na telo boli jediné tri programy víkendu, ktoré dokázali zaujať viac ako polmiliónové publikum.