StoryEditor

Dramatická zápletka divákov baví. Klamstvo si drží titul nespravodajského programu dňa

28.03.2023, 13:25
Autor:
michmich

Nad 400 tisíc divákov malo včera len päť programov, z toho štyri spravodajské. Pol miliónová hranica divákov sa televíziam začína vzďalovať.

Dramatický seriál Klamstvo pokračuje vo svojom víťaznom ťažení! Aj včerajšou časťou sa stal v hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa na obrazovkách televízie Markíza celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. 

image

Klamstvo.

Premiérová epizóda dramatického seriálu v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 7,1 percenta a trhový podiel 23,9 percenta. Konkurenčný komediálny seriál Hranica na TV Joj za Klamstvom zaostal s ratingom 4,6 percenta a podielom na trhu 15,7 percenta v rovnakej cieľovej skupine. Francúzska romantická komédia Deň D na prvom okrhu RTVS uhrala trhový podiel len 6,5 percenta. 

image

Hranica.

Oproti predchádzajúcemu týždňu síce zaznamenalo Klamstvo pád, ale pozitívne pri tomto dramatickom počine je, že všetkými doposial odvysielanými časťami mu ani raz neklasol rating pod 7 percent.

Včerajšia časť medzitýždnne klesla ratingom o 0,6 percentuálneho bodu a podielom na trhu padla o rovné 2 percentuálne body. Hranica tiež zaznamenala pokles. Medzitýždenne klesla ratingom o 0,5 percentuálneho bodu a podielom na trhu o 1,4 percentuálneho bodu. 

Na výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej v najnapínavejšej časti doteraz odvysielaných dielov bolo zvedavých celkovo 428-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriál zasiahol až 530-tisíc divákov. Komediálny počuin Hranica sledovalo 312 tisíc divákov a Deň D na Jednotke si pozrelo 140 tisícové publikum divákov nad 12 rokov. 

image

Deň D.

Oproti minulému týždňu sledovalo Klamstvo o 37 tisíc divákov menej a Hranica stratila 19 tisícové publikum divákov nad 12 rokov. 

Podvečerný rodinný seriálový hit Mama na prenájom sa po piatkovom výraznom prepade znovu v pondelok dostal do čela a potvrdil tak status dôležitého piliera programovej štruktúry TV Markíza v access-prime. Včerajšia epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 6,5 percenta a trhový podiel 27,2 percenta.

Kuchárska šou Bez servítky denný seriál prenasledovala. Pripísala si rating 5,7 percenta a podielom na trhu išla na úroveň 24,4 percenta. Súťažno zábavná šou Traf to! sa nedostala ani do prvej 50-tky najsledovansjších programov dňa, predbehli ju aj popoludňajšie seriály na menších stanicich, či ranná repríza Súdnej siene. 

image

Mama na prenájom.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa pozrelo 386-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Markíza sa pochválila, že seriál mal dosah až na 480-tisíc divákov (teda nepretržili aspoň tri minúty ho sledoval takýto maximálny počet divákov). Bez servítky dosiahlo 363 tisícové publikum divákov pred obrazovkami. 

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7 percent/podiel na trhu 25,8 percenta v cieľovke12-54) a Počasie (rating 6 percent / trhový podiel 21,1 percenta v cieľovke 12-54).

image

Bez servítky.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa hlavná spravodajská relácia trhového lídra stala dokonca najsledovanejším programom dňa, keď si ju nenechalo ujsť 460-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 763-tisíc divákov. Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 433-tisíc divákom.

Menšiu divácku základňu pred obrazovkami pociťujú všetky televízie. Včera znovu nad 400 tisíc divákov malo len päť programov, z toho štyri spravodajské. Okrem Televíznych novín a Počasia TV Markíza, to boli Krimi (440 tisíc divákov nad 12 rokov) a Noviny Joj (427 tisíc divákov nad 12 rokov) na TV Joj. Jediný nespravodajský program nad 400 tisíc bolo už spomínané Klamstvo. Pol miliónové publikum pred obrazovakmi sa televíziam začína poriadne vzďalovať. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 07:04