StoryEditor

Dunaj neohrozene prvý, Nemocnica sa po páde prebrala a Mama si drží podvečer

29.03.2023, 12:12

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stalo večerné Počasie na TV Markíza.

Aj včerajšia, tretia časť druhej série dobového seriálu Dunaj, k vašim službám prilákala ku obrazovkám najviac divákov. Seriál sa tak stal v oboch podstatných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa.  

Ak zoberieme do úvahy všetky programy, teda aj spravodajské, tak ho dokázali predbehnúť len Televízne noviny a Počasie, ktoré mu vlastne vo vysielaní Markízy predchádzali.

image

Dunaj, k vašim službám.

Včerajšia dvadsiata tretia premiérová epizóda dobového počinu Dunaj, k vašim službám v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,7 percenta a trhovým podielom 26,5 percenta.

Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine za Dunajom zaostal, keď si pripísal rating rovných 6 percent a podielom na trhu išiel na 20,7 percenta.

Jednotka proti seriálom postavila kriminálku Komisár Montalbano. Tou dokázala získať len 4,9 percentný podiel na trhu.

image

Nemoncica.

Tak Dunaj, k vašim službám, ako aj Nemocnica si oproti predchádzajúcej časti (štvrtok 23. marca) vylepšili skóre sledovanosti. Oproti štvrtkovej epizóde stúpol Dunaju rating o 0,6 percentuálneho bodu a podielom išiel ešte vyššie, a to až o 5,1 percentuálneho bodu.

Nemocnica sa po štvrtkovom výraznom prepade otriasla a dala pocítiť, že s ňou ešte treba počítať. Oproti štvrtkovému dielu jej stúpil rating o 1,1 percentuálneho bodu a podielom na trhu išla vyššie o 5,4 percentuálneho bodu.

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 444-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemocnica sa, aj keď veľmi tesne, znovu vrátila nad hranicu 400 tisíc divákov, sledovalo ju 402 tisícové publikum. Komisára Montalbana si zaplo 181 tisíc divákov.

image

Komisár Montalbano.

Dunaju sa v celkovom publiku podarilo prilákať ku obrazovkám oproti prechádzajúcej časti o 44 tisíc divákov viac a aj Nemocnicu si zlepšila sledovanosť oproti štvrtkovej časti o 42 tisíc divákov.

Podvečerné zápolenie

Aj podvečer si získala pre seba Markíza. Jej podvečerný seriál Mama na prenájom si pripísal v cieľovej skupine 12-54 rating 6,5 percenta a trhový podiel 28,1 percenta.

image

Mama na prenájom.

Konkurenčná šou Bez servítky na Jojke dosiahla rating 5,8 percenta a podielom na trhu išla na 25,6 percenta. Jednotka v rovnakom čase vysielala tohtoročnú novinku - zábavno súťažný formát Traf To! Tá išla podielom na trhu len na 5,1 percenta. 

Príbehy hlavných hrdinov markizáckeho denného počinu Mama na prenájom si vo štvrtok pozrelo 404-tisíc divákov starších ako 12 rokov, kuchárka šou Bez servítky zaujala 357 tisíc divákov a program Traf To! sledovalo 146 tisícové publikum. 

image

Bez servítky.

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stalo večerné Počasie na TV Markíza. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 7,6 percenta a trhový podiel rovných 28 percent. Celkovo ho sledovalo 493 tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Včera znovu nedokázal ani jeden program zaujať toľko divákov, aby ho sledovalo nad pol miliónové publikum. Najbližšie sa k tomu priblížilo už spomenuté Počasie, ale aj Televízne noviny, ktoré sledovalo 488 tisíc divákov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 18:38