StoryEditor

Jojka je s návratom Nákupných maniačok spokojná. Púšťa sa do výroby vo veľkom

30.03.2023, 15:13
Autor:
michmich

Nových 20 dielov reality šou shopoholiečiek, ktoré odvysielala televízia v januári, mali lepšiu sledovanosť ako aktuálne nové diely Geissenovcov.

Legendárna šou Nákupné maniačky bola v časoch svojho vysielania nesmierne obľúbená a diváci s napätím a záujmom deň čo deň sledovali nákupy jednotlivých dievčat a dám na určenú tému. No v roku 2018 dostala relácia stopku. 

Formát sa začiatkom roka vrátil na obrazovky po päť ročnej pauze a takmer na desiate výročie od prvého uvedenia na televízne obrazovky.

image

Nákupné maniačky.

„V januári sme odvysielali 20 premiérových častí módnej šou Nákupné maniačky. Návrat tohto projektu na televízne obrazovky sa stretol s množstvom pozitívnych ohlasov a tešil sa veľkej diváckej obľube. Na základe toho sme sa rozhodli, že relácia bude na JOJke pokračovať. Aktuálne sa uskutočňujú prípravy na nakrúcanie,“ informovala PR manažérka TV Joj Lenka Filipová.

Jojka tak zatiaľ odvysielala len natočené pilotné Nákupné maniačky, ktoré jej mali ukázať či za päť rokov mimo vysielania na shopoholičskú šou diváci nezabudli a chceli si overiť aké bude mať čísla sledovanosti. Tie ju zjavne potešili.

image

Nákupné maniačky.

Nákupné maniačky vrátili do vysielania v januári, každý pracovný deň v hodinovom slote po 15:30 hodine. Reality reláciu sledovalo v univerzálnom publiku v priemerne okolo 160-tisic divákov. Čo bolo v danom čase viac ako bol minuloročný priemer stanice. 

Po odvysielaní 20 natočených dielov začala Jojka vysielať premiérové časti Geissenovcov. Tí majú aktuálny priemerný zásah oko 130-tisic divákov v cieľovke 12+. Nákupné maniačky tak zjavne zaujali viac divákov a nemeckí milionári sa na ne nechytajú.

image

Nákupné maniačky.

No nie je ešte isté, kedy sa nové diely nákupnej reality šou na obrazovky vrátia. „Nové časti Nákupných maniačok si budú môcť diváci pozrieť na Jojke a na platforme Joj Play v predstihu. O nasadení do vysielacej štruktúry budeme divákov včas informovať,“ dodala Lenka Filipová.

Jojka už spustila aj nábor súťažiacich, ktoré láka účinkovať na to, že si nakúpia oblečenie za 400 eur a ďalších 500 eur môžu vyhrať za víťazstvo v súťažnom týždni.

Natočili už 600 epizód

Šou úplne pôvodne odštartovala v roku 2013. Jojka začala reláciu najskôr vysielať na stanici Waw, o rok neskôr ju už, po úspechu, presunula vysielať na svoju hlavnú stanicu.

image

Nákupné maniačky.

Dokopy, do prerušenia v roku 2018, odvysielala televízia z Koliby 582 častí. Reláciu niekoľkokrát aj reprízovala. Keď formát pred piatimi rokmi Jojka stopla, sľúbovala, že časom ho na obrazovky vráti. Po dlhom tichu sa tak nakoniec stalo práve tento rok. 

V úvodných ročníkoch súťažilo proti sebe v jednom týždni 5 súťažiacich. Týždeň čo týždeň si dievčatá a dámy merali sily v otázke vkusu a taktiež ukazovali, aké poklady majú vo svojich šatníkoch. 

image

Nákupné maniačky.

Každý deň navštívili šatník jednej nákupnej maniačky, ktorá sa vzápätí vybrala do obchodov na nákup outfitu podľa zadanej témy a ohúriť oblečením svoje konkurentky, ktoré jej potom priraďovali body.

Celé ich počínanie korenisto komentovali a sledovali porotcovia, ktorí na konci týždňa pridali súťažiacim body a tá čo získala celkovo najviac bodov vyhrala a odniesla si peňažnú výhru a titul Nákupnej maniačky.

Časom sa súťažiace v jednom týždni okresali na štyri a piate vydanie bolo založené na hodnotení celého týždňa a určenia víťazky. Neskôr ku klasickým dielom, v ktorých súťažili neznáme súťažiace, Jojka pripravila aj špeciálne série so známymi osobnosťami.

image

Nákupné maniačky.

Vo VIP Nákupných maniačkach súťažili napríklad aj modelka Ivana Kičikoleva, influencerka Zuzana Plačková, speváčka a herečka Eva Máziková či speváčka Sisa Lelkes Sklovská. No proti sebe v módnom zápase bojovali napríklad aj štyri slovenské a české playmate.

Aby formát ožvili ešte viac, časom tvorcovia pridali aj do klasických epizód ku trom neznámym maniačkam aj jednuVIP súťažiacu. Najväčší rozruch z takýchto epizód vzbudil týždeň, kedy súťažila kontroverzná Nora Mojsejová.

Postupom času sa do šou okrem Sloveniek prihlasovalo čoraz viac českých dievčat. Zareagovala na to aj česká televízia Barandov, ktorá sama začala natáčať vlastnú verziu českých Nákupných maniačok.

image

Nákupné maniačky.

V slovenskej verzii sa počas päť ročného vysielania vystriedalo na hodnotiacej stoličke päť porotcov. Po celý čas to bol Marián Hornyak, pri ktorom sa objavoval najskôr Lukáš Kimlička a Maroš Kočišík, neskôr aj Zuzana Kanisová a Michal Sabo.

Aj v obnovených Nákupných maniačkach zostal porotcom stylista Marián Hornyak a pribudol k nemu nováčik, fashion influencerka Mirka Dobiš, ktorá je na sociálnych sieťach známa ako Fashion Spy!

Na týchto dvoch porotcoch by mala stavať Jojka aj ďalšie natáčanie.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 02:46