StoryEditor

Dunaj si titul seriál dňa drží, Nemocnica sa po útlme výraznejšie preberá

31.03.2023, 11:22

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny.

Dunaj, k vašim službám obsadil vo štvrtok 30. marca v oboch hlavných cieľových skupinách prvé miesto v rebríčku sledovanosti nespravodajských programov v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Dunaj, k vašim službám.

Včerajšia dvadsiata štvrtá premiérová epizóda Dunaja v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,9 percenta a trhovým podielom až 23,4 percenta. 

Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine za Dunajom zaostal, keď si pripísal rating 6,2 percenta s podielom na trhu rovných 20 percent. Jednotka proti seriálom postavila svoju zábavnú šou Hit roka, ktorá dokázala získať len 9,6 percentný podiel na trhu.

image

Nemocnica.

Oproti utorkovej časti Dunaju stúpil rating o 0,2 percentuálne body ale podielom na trhu klesol o 3,1 percentuálneho bodu. Nemocnica rovnako okopírovala Dunaj. Kým rating si vylepšilo o 0,2 percentuálneho bodu, trhovým podielom klesla o 0,7 percentuálneho bodu. Hit roka sa medzitýždenne vylepšil trhový podiel o 1,8 percentuálneho bodu.

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemocnica ho v tejto univerzálnej cieľovke naháňala, keď si ju zaplo 425 tisíc divákov a Hit roka uprednostnilo sledovať 231 tisícové publikum. 

image

Hit roka.

Oproti utorkovej časti Dunaju ubudlo divákov a Nemocnici naopak pribudlo. Dunaj pocítil odliv 15 tisíc divákov a Nemocnica pritiahla ku sebe o 23 tisíc divákov viac. Aj Hit roka sa trochu prebral a medzitýždenne si polepšil o 32 tisíc divákov nad 12 rokov.

Podvečerný seriál Mama na prenájom si vo štvrtok pripísal rating 6,9 percenta a trhový podiel 28,2 percenta v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná šou Bez servítky dosiahla rating 6,2 percenta a podielom na trhu išla na úroveň 25,8 percenta. RTVS vysielala v rovnakom čase na Jednotke súťažno zábavnú reláciu Traf to!, ktorá dosiahla len 4,9 percentný podiel na trhu.

image

Mama na prenájom.

Príbehy hlavných hrdinov markizáckeho denného počinu si vo štvrtok pozrelo 420 tisíc divákov starších ako 12 rokov a kuchárka šou Bez servítky zaujalo 368 tisíc divákov. Traf to! sledovalo 165 tisíc divákov nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 7,9 percenta a vysoký trhový podiel 29,7 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 497 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

image

Bez servítky.

Včera nedokázal ani jeden program zaujať toľko divákov, aby ho sledovalo nad pol miliónové publikum. Najbližšie sa k tomu dostali už spomenuté Televízne noviny na Markíze. No ďaleko od pol milióna divákov nemali ani Noviny TV Joj, ktoré sledovalo v univerzálnej cieľovke 479 tisíc divákov nad 12 rokov. (v komerčnej cieľovke 12-54 dosiahli rating 6,1 percenta a podiel na trhu 22,9 percenta).

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 03:38