StoryEditor

Let´s Dance zvrátilo odliv divákov od šou, vystrelilo najvyššie od štartu

03.04.2023, 14:42

Počas víkendu len 10 relácií dokázalo prilákať ku obrazovkám viac ako 400 tisícové publikum a len dve relácie pokorili hranicu pol milióna.

V piatok sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch podstatných cieľových skupinách večerný zábavný program RTVS Milujem Slovensko.

V komerčne podstatnej cieľovej skupine divákov medzi 12 až 54 rokov dosiahla zábavná súťažná relácia rating 6,3 percenta a podiel na trhu 22,2 percenta. Ratingom ju nedokázali predbehnúť ani spravodajské programy. Milujem Slovensko si udržalo prvenstvo aj v univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov, keď ho sledovalo 429 tisícové publikum.  

image

Milujem Slovensko.

Na druhom mieste TOP programov dňa skončili Televízne noviny Markízy, keď si v komerčnom publiku pripísali rating 6,1 percenta, podiel na trhu 25,5 percenta a celkovo si ich pozrelo o tisíc divákov menej ako Milujem Slovensko.

Na treťom mieste sa usadila podvečerná kuchárska šou Bez servítky. Už tretí týždeň po sebe dokazuje, že jej najsilnejší deň vo vysielaní je práve piatok. Po výkonoch, keď počas týždňa nestíha romantického seriálu Mama na prenájom, je práve piatok dňom, kedy sa šou Bez servítky darí najviac.  

image

Bez servítky.

Podvečerná kuchárska šou dosiahla v piatok podvečer u komerčného publika rating rovných 5,9 percenta a podiel na trhu 27,9 percenta. Divákom zaujala najrozhádanejšia epizóda celého týždňa, keď varil kaderník Attila. Bez servítky sledovalo celkovo 351 tisíc divákov nad 12 rokov.

Jej priama konkurencia Mama na prenájom prilákala v univerzálnom publiku ku obrazovkám presne rovnaký počet divákov (351 tisíc), ale v komerčnej cieľovke 12 – 54 už dosiahla nižšie výsledky. Ratingom išiel podvečerný romantický seriál na úroveň 5,4 percenta a podielom na trhu na 25,1 percenta.

image

Mama na prenájom.

Súťažno zábavná šou Traf to! sa na Jednotke stále trápi. V komerčnej cieľovke dosiahla podiel na trhu len 5 percent a celkovo si reláciu pozrelo 126 tisícové publikum divákov nad 12 rokov.

Kým Milujem Slovensko v prime time valcovalo obrazovky, komerčným staniciam sa darilo menej. Dvojkou na trhu v prime-timeovom čase bola Jojka s filmom Volanie divočiny, ktorý si v komerčnej cieľovke pripísal rating 4,6 percenta a podiel na trhu 17,2 percenta.

Trojkou na trhu v prime time bola TV Markíza, ktorej stávka na romantickú šou Ruža pre nevestu moc nevychádza. S piatou časťou dosiahla rating len 4 percentá a podielom vyskočila len na 15,5 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dokázali komerčné stanice prilákať ku obrazovkám takmer len polovičné publikum, ako mala Jednotka so šou Milujem Slovensko.

image

Ruža pre nevestu.

Film Volanie divočiny sledovalo 251 tisíc divákov a Ružu pre nevestu 225 tisíc sledujúcich nad 12 rokov.

V piatok celkovo len dve relácie dokázali pokoriť hranicu 400 tisíc divákov pred obrazovkami. Okrem Milujem Slovensko to dokázali ešte Televízne noviny na Markíze, ktoré v univerzálnej cieľovke sledovalo presne 428 tisíc divákov nad 12 rokov.

Záhadné soboty 

Sobotný večerný prime time mimo spravodajstva v komerčnom publiku vyhral nový česko-slovenský film Známi neznámi na TV Markíza. V univerzálnom publiku prvenstvo patrí jednoznačne Záhadám tela na Jednotke.

image

Záhady tela.

Film Známi neznámi v komerčnej cieľovke 12-54 dosiahol rating 5,9 percenta a podiel na trhu 19,7 percenta. Záhady tela si pripísali rating 5,5 percenta a podiel na trhu 17,3 percenta a flm na TV Joj Chladnokrvný odkaz uhral rating 5,4 percenta a podielom na trhu išiel na 17,6 percenta.

V univerzálnom publiku sledovalo Záhady tela 440 tisíc divákov nad 12 rokov, Známy neznámi si pozrelo 255 tisícové publikum a Chladnokrvný odkaz prilákal ku obrazovkám 307 tisíc divákov.

Darilo sa aj zábavnej talk šou Neskoro večer, ktorá nasleduje po Záhadách tela na Jednotke.

image

Neskoro večer.

Relácia s moderátorom Petrom Marcinom dosiahla rating rovných 5 percent, podielom na trhu išla na úroveň 17,3 percenta a celkovo ju sledovalo 373 tisíc divákov nad 12 rokov.  

V sobotu podvečer bodovala aj premiéra podvečernej relácie s Erikou Judínyovou. Smotánka dosiahla v komerčnom publiku rating rovných 3,9 percenta a podielom na trhu išla 19,5 percenta. V univerzálnom publiku bolo na novinky zo šoubiznisu zvedavých 295 tisíc divákov.

image

Smotánka.

Aj v sobotu to boli celkovo len dve relácie, ktoré dokázali pokoriť hranicu 400 tisíc divákov. Okrem Záhad tela sa to podarilo relácii Najlepšie počasie na TV Joj. Tú v univerzálnej cieľovke sledovalo presne 400 tisíc divákov nad 12 rokov.

Nedeľu vyhrala politika a tanec

Nedeľa patrila piatemu tohtoročnému priamemu prenosu veľkolepej tanečnej šou Let‘s Dance, ktorý sa tak po roku vrátil na obrazovky televízie Markíza. Štvrtý vyraďovací priamy prenos ôsmeho ročníka sa v nedeľu 2. apríla v oboch najdôležitejších cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Vypadla Henrieta Farkašová.

Celosvetovo úspešný formát plný dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 8,4 percenta a rovnako aj druhý najlepší trhový podiel 30,9 percenta. Včerajšia epizóda tak nedokázala predbehnúť len úvodný diel tohtoročnej šou. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 1,8 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej narástol až o 7,0 percentuálnych bodov.

Tnečnej šou si najviac darilo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let‘s Dance zabezpečili trhový podiel až 69,1 percenta.

Konkurenčný seriál Einstein na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal s ratingom 5,9 percenta a podielom na trhu iba 16,4 percenta. Seriál s Jurajom Lojom v hlavnej úlohe síce oproti minulotýždňovému dielu mierne stúpol o 0,2 percentuálneho bodu, ale podielom na trhu zostáva na tej istej úrovni ako minulý týždeň.

image

Einstein.

Osemdielny seriálový počin Einstein sa už pomaly blíži do finále. Jeho výkony zrejme TV Joj nepovzbudia, aby pripravila druhú sériu, tak ako už aktuálne točí druhú sériu česká Prima, kde si hlavnú úlohu zahral Vojta Kotek.

Po Einsteinovi plánuje Jojka na nedele zaradiť vysielania filmov.

Jednotka ponúkla včera v prime time slovenskú klasiku Dáždnik svätého Petra. Dosiahla s ňou podiel na trhu len 4,6 percenta.

Strhujúce výkony tanečných párov v Let´s Dance, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si pozrelo celkovo 526-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 968-tisíc divákov. V porovnaní s predchádzajúcim týždňom získala šou na svoju stranu ďalších 35-tisíc divákov.

Krimi-komediálny seriál Einstein na TV Joj sledovalo v univerzálnej cieľovej skupine 273 tisíc divákov nad 12 rokov a Dáždnik svätého Petra si pozrelo 193 tisíc sledujúcich.

image

Nové bývanie.

V nedeľnej sledovanosti sa už darilo aj iným reláciám. Pochváliť sa môže TV Joj so svojou podvečernou dlhoročnou reláciou Nové bývanie. V komerčnej cieľovke uhrala relácia rating 6,8 percenta a podiel na trhu 24,4 percenta. V univerzálnom publiku si reláciu o hľadaní nehnuteľnosti pozrelo až 428 tisíc divákov nad 12 rokov. 

Spokojný so sledovanosťou môže byť trojlístok nedeľných politických diskusií. Tradične najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stala relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 6,4 percenta a trhový podiel 30,8 percenta. Debata moderátora Michala Kovačiča s Petrom Pellegrinim a Romanom Mikulcom pritiahla k obrazovkám až 465-tisíc divákov nad 12 rokov.

image

Na telo.

Zabodovala aj prvá nedeľná politická relácia na TA3, v ktorej moderátor Richard Dírer diskutoval s Richardom Sulíkom a Milanom Majerským. Relácia dosiahla v komerčnom publiku rating 2,2 percenta a podiel na trhu 13,3 percenta.

Na ňu nadviazala verejnoprávna Jednotka s diskusiou O 5 minúť 12 s hosťami Petrom Pčolinským, Györgyom Gyimesim, Janou Bittó Cigánikovou a Miroslavom Kollárom. Tento politický duel dosiahol v komerčnej cieľovke rating 4,4 percenta a podiel na trhu 22,4 percenta.

V univerzálnom publiku sledovalo V politike 193 tisíc divákov a O 5 minúť 12 si pozrelo 379 tisíc divákov nad 12 rokov.

V nedeľu až 6 relácií dokázalo pokoriť hranicu 400 tisícového publika pred televíznymi obrazovkami a dve relácie vyskočili nad pol milióna. Okrem spomínaného Let´s Dance to bolo aj počasie TV Markíza, ktoré sledovalo včera v univerzálnej cieľovke rovných 500 tisíc divákov nad 12 rokov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 06:39