Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší rastúcemu diváckemu úspechu. V utorok 4. apríla 2023 si na konto pripísal víťazstvo a v celkovom počte divákov dosiahol rekord od svojho štartu v januári 2023.
V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V pondelok večer síce bodovalo Klamstvo, ale titul najsledovanejšieho nespravodajského programu mu v oboch cieľovkách uchmatol romantický denný seriál Mama na prenájom.
Utorok na Dunaji, ale aj v Nemocnici
Včerajšia piata premiérová epizóda 2. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dorovnala svoj doposiaľ najvyšší rating 8,1 percenta a zaznamenala štvrtý najvyšší podiel na trhu 25,2 percenta. Rodinná sága včera pritiahla k obrazovkám rekordných 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 674-tisíc divákov.Jej priama konkurencia na TV JOj, seriál z lekárskeho prostredia Nemocnica, zaznamenal v komernčom publiku rating 6,9 percenta a podielom na trhu sa dostal na úroveň 21,4 percenta. V univerzálnej cieľovej skupine si celkovo seriál z urgentu pozrelo 435 tisíc divákov nad 12 rokov.
Zaujímavý výkon zaznamenal včera aj podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 7,1 percenta a doposiaľ štvrtý najvyšší trhový podiel 29,2 percenta v cieľovej skupine 12-54.V rebríčku sledovanosti predstihol konkurenčnú šou Bez servítky, ktorá uhrala rating 5,9 percenta a dosiahla podiel na trhu 24,4 percenta.
Príbehy hlavných hrdinov Mamy na prenájom si včera pozrelo 424-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky ku obrazovkám prilákala 375 tisícové publikum.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stalo večerné Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 8,4 percenta a trhový podiel 27,4 percenta. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 511-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.Zároveň to bol jediný program dňa, ktorý sledovalo viac ako pol milióna divákov.
Pondelok v znamení Klamstva
V pondelok večer 3. apríla 2023 odvysielala TV Markíza siedmu premiérovú epizódu dramatického seriálu Klamstvo, ktorej strhujúci dej obohatili nové postavy v podaní Zuzany Fialovej či Ľuboša Kostelného. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal napínavý seriálový počin rating 6,9 percenta a trhový podiel 23,1 percenta.
Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj zaostal za Klamstvom s ratingom 4,4 percenta a podielom na trhu sa dostal na 14,8 percenta v rovnakej cieľovej skupine.RTVS na Jednotke vysielalo francúzsky film Studniarova dcéra, ktorá dosiahla podiel na trhu na úrovni 4,5 percenta.
Klamstvo v komerčnej cieľovej skupine kleslo medzitýždenne tak ratingom, ako aj podielom na trhu. Rating jej oproti predchádzajúcemu pondelkovému dielu klesol o 0,2 percetuálne body, čím mu znovu klesla sledovanosť pod 7 ratingových bodov. Podielom na trhu neklesol výrazne, len o 0,8 percentuálneho bodu.
Hranica prepadom sledovanosťi doslova okopírovala svojho konkurenta. Oproti predchádzajúcemu pondelku tiež klesla ratingom o 0,2 percentuálne body a podielom na trhu poklesla o 0,9 percentuálneho bodu.
Výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli k obrazovkám celkovo 426-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom medzitýždenne dramatický seriál stratil 2 tisíc divákov.Hranicu sledovalo 283 tisíc divákov nad 12 rokov, čím komediálny seriál zaznamenal medzitýždňovú stratu divákov na úrovni 29 tisíc.
Studniarovu dcéru na Jednotke sledovalo 142 tisíc divákov nad 12 rokov.
Podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom aj v pondelok potvrdil svoj status piliera programovej štruktúry TV Markíza v access-prime. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Pondelková epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 7,1 percenta a nadpriemerný trhový podiel 28,9 percenta. Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa zaplo 429-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.Bez servítky sa po piatkovom výstrele znovu dostalo na svoj štandard. V komerčnej cieľovke dosiahlo rating rovných 6 percent a podiel na trhu rovných 25 percent. Kuchársku šou si pozrelo 372 tisíc divákov nad 12 rokov.
Celkovo najviac divákov si v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 7,3 percenta a trhový podiel rovných 27 percent. Sumár spravodajských aktualít si na Markíze nenechalo ujsť 484-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V pondelok ani jeden program neprilákal ku obrazovkám pol milióna divákov.Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA