V prvej 50-tke rebríčka 300 najsledovanejších programov mesiaca v cieľovej skupine 12-54 a aj so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti sa umiestnil len jediný program Jojky, zvyšných 49 programov pre seba ukoristila Markíza. Ak sa pozrieme do TOP 100, tak Jojke sa tam usadilo 10 programov, 90 obsadili relácie televízneho lídra zo Záhorskej Bystrice.
Z 10-tich programov Jojky v prvej 100-vke to boli tri vydanie NOVINY TV JOJ (83., 94. a 99. pozícia), dve spravodajstvá Krimi (45. a 68. priečka), dve epizódy Einsteina (6. a 91. miesto), jeden diel Nemocnice (87. pozícia) a dve vydanie podvečernej Bez servítky (umiestnenie na 54. a 86. mieste). Najúspešnejší program RTVS Milujem Slovensko skončil až na 124. mieste.
10 programov s trhovým podielom nad 30 percent
V komerčnom publiku obsadili prvých 98 miest programy, ktoré dokázali získať rating nad 7 percent. Z toho 38 programov vyskočilo nad 8 percentný rating, 9 programov dokonca nad hranicu 9 ratingov a jeden jediný program pokoril rating 10 percent. A to práve šou Let´s Dance z 5. marca. Podielom na trhu sa v tejto cieľovke dostalo 10 programov nad 30 percent, pričom dva z nich odvysielala televízia mimo prime-timu a to Mamu na prenájom (50. miesto) a nedeľné Na telo (130. priečka).
Ak sa vrátime do prvej 50-tky komerčného publika, tak si spravodajské a nespravodajské programy rozdelili počet miest najspravodlivejšie ako mohli. Z 25 spravodajských programov sa tam usadilo 16 vydaní Televíznych novín, osem relácií Počasie na Markíze a už spomínané jedno vydanie Krimi na TV Joj (45. miesto).Z 25 nespravodajských to boli len programy Markízy a to štyri epizódy Let´s Dance (1., 7., 13. a 43 miesto), všetkých päť vydaní Na nože (2., 3., 5., 6. a 27. pozícia), 8 dielov dobového seriálu Dunaj, k vašim službám (umiestnenie na 4., 9., 13., 16., 17., 22., 25. a 46. mieste), 4 diely seriálovej novinky Klamstvo (10., 11., 20. a 40. pozícia) a rovnako štyri epizódy podvečernej Mamy na prenájom (24., 36., 37. a 50, priečka).
V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov (teda aj starších divákov ako 54 rokov) a aj so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti sa nad pol miliónovú hranicu sledujúcich dostalo 31 programov, z toho nad 600 tisíc vyskočil jediný. Išlo o prvé kolo Let´s Dance z 5. marca.
Do TOP 50 univerzálnej cieľovky sa dostali len 4 programy TV Joj, 46 ovládla Markíza. V tejto ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.