StoryEditor

Dunaju priplávalo ďalšie víťažstvo, Nemocnica sa prebrala, Mama drží podvečer

12.04.2023, 12:50

Večerný seriál Markízy dokázal včera predbehnúť iba jediný program dňa. O 3 tisíc divákov viac mala len relácia Počasie.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza stále naberá na sile. V utorok 11. apríla si na konto pripísal ďalšie víťazstvo. 

V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Dunaj, k vašim službám.

Dunaj dokonca v komerčnom publiku 12-54 porazil aj spravodajské programy a usadil sa na prvom mieste celkového rebríčka. No a titul najsledovanejšieho programu dňa v širšej cieľovej spkupine 12+ mu išiel o 3 tisíc divákov. Prvestvo si udržalo Počasie Markízy. 

Víťazstvo pripíávalo po Dunaji

Včerajšia siedma premiérová epizóda 2. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 7,6 percenta a trhovým podielom išla na úroveň 24,6 percenta. Oproti štvrtkovému dielu dosiahol dobový seriál zlepšenie ratingu o pol percentuálneho bodu a nárast podielu na trhu o 2,4 percentá.

image

Nemocnica.

Konkurenčná Nemocnica uhrala včera v rovnakej cieľovke 6,1 percenta a podiel na trhu 19,9 percenta. Oproti predchádzajúcemu dielu, ktorý odvysielala Jojka vo štvtok, ide rovnako o nárast ratingu pre lekársky seriál o 0,5 percentuálneho bodu a rovnako nárast 2,5 percentuálneho bodu podielom na trhu. 

Rodinná sága na Markíze včera pritiahla k obrazovkám 460-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemonicu sledovalo 406 tisíc divákov. Oproti predchádzajúcemu dielu získal Dunaj na svoju stranu o 35 tisíc divákov viac, lekárskemu seriálu pribudlo 38 tisíc divákov. 

image

Komisár Montalbano.

Verejnoprávna Jednotka vysielala ďalší diel talianskeho Komisára Montalbano. Tento kriminálny seriál si pripísal podiel na trhu len 5,1 percenta a celkovo ho sledovalo 179 tisíc divákov nad 12 rokov. 

Podvečerný divák uprednostnil romantiku 

Zaujímavý výkon zaznamenal včera aj podvečerný seriál Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 6,9 percenta a trhový podiel 27,4 percenta v cieľovej skupine 12-54.

image

Mama na prenájom

V rebríčku sledovanosti predstihol konkurenčnú šou Bez servítky, ktorá uhrala rating 5,6 percenta a dosiahla podiel na trhu 22,6 percenta. 

Príbehy hlavných hrdinov Mamy na prenájom si včera pozrelo 410-tisíc divákov starších ako 12 rokov, kuchárska šou ku obrazovkám prilákala 340 tisícové publikum. 

image

Bez servítky.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov sa stalo večerné Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating rovných 7 percent a trhový podiel 23,3 percenta. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 563-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Včera znovu žiadny program dňa nedokázal ku obrazovkám prilákať viac ako pol milióna divákov. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. október 2024 19:40