Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza stále naberá na sile. V utorok 11. apríla si na konto pripísal ďalšie víťazstvo.
V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Dunaj dokonca v komerčnom publiku 12-54 porazil aj spravodajské programy a usadil sa na prvom mieste celkového rebríčka. No a titul najsledovanejšieho programu dňa v širšej cieľovej spkupine 12+ mu išiel o 3 tisíc divákov. Prvestvo si udržalo Počasie Markízy.Víťazstvo pripíávalo po Dunaji
Včerajšia siedma premiérová epizóda 2. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 7,6 percenta a trhovým podielom išla na úroveň 24,6 percenta. Oproti štvrtkovému dielu dosiahol dobový seriál zlepšenie ratingu o pol percentuálneho bodu a nárast podielu na trhu o 2,4 percentá.
Konkurenčná Nemocnica uhrala včera v rovnakej cieľovke 6,1 percenta a podiel na trhu 19,9 percenta. Oproti predchádzajúcemu dielu, ktorý odvysielala Jojka vo štvtok, ide rovnako o nárast ratingu pre lekársky seriál o 0,5 percentuálneho bodu a rovnako nárast 2,5 percentuálneho bodu podielom na trhu.Rodinná sága na Markíze včera pritiahla k obrazovkám 460-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemonicu sledovalo 406 tisíc divákov. Oproti predchádzajúcemu dielu získal Dunaj na svoju stranu o 35 tisíc divákov viac, lekárskemu seriálu pribudlo 38 tisíc divákov.
Verejnoprávna Jednotka vysielala ďalší diel talianskeho Komisára Montalbano. Tento kriminálny seriál si pripísal podiel na trhu len 5,1 percenta a celkovo ho sledovalo 179 tisíc divákov nad 12 rokov.Podvečerný divák uprednostnil romantiku
Zaujímavý výkon zaznamenal včera aj podvečerný seriál Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 6,9 percenta a trhový podiel 27,4 percenta v cieľovej skupine 12-54.
V rebríčku sledovanosti predstihol konkurenčnú šou Bez servítky, ktorá uhrala rating 5,6 percenta a dosiahla podiel na trhu 22,6 percenta.Príbehy hlavných hrdinov Mamy na prenájom si včera pozrelo 410-tisíc divákov starších ako 12 rokov, kuchárska šou ku obrazovkám prilákala 340 tisícové publikum.
Celkovo najsledovanejším programom dňa v univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov sa stalo večerné Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating rovných 7 percent a trhový podiel 23,3 percenta. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 563-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.Včera znovu žiadny program dňa nedokázal ku obrazovkám prilákať viac ako pol milióna divákov.