StoryEditor

Bardy je novým valcom Markízy. Včera bodoval v šou 2 na 1 aj s Mamou na prenájom

13.04.2023, 13:29
Autor:
michmich

Televízie sa stále boria z odlivom divákov od obrazoviek. Včera len dve relácie dokázali vyskočiť nad 400 tisícové publikum. Pol milióna začína byť pre nich ťažko zdolatelná méta.

Zábavná šou 2 na 1 z dielne autorskej a moderátorskej dvojice Adela Vinczeová a Dano Dangl sa zaradila k diváckym hitom aktuálnej televíznej sezóny. V porovnaní s predchádzajúcim týždňom si získala ďalších divákov a v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ ju dokázali predbehnúť len dve spravodajské relácie. 

image

2 na 1.

Druhá premiérová epizóda šou 2 na 1, ktorej hosťom bol obľúbený herec Adam Bardy zo seriálu Mama na prenájom, dosiahla v komerčnej cieľovej skupine 12-54 rating 7,5 percenta a nadpriemerný trhový podiel splhajúci sa ku 30 percentnám. Konkrétne sa zastavil na hranici 29,3 percenta.

Medzitýždenne si zábavná šou vylepšila svoj rating o 0,1 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej narástol o 1,2 percentuálneho bodu. Konkurenčný seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine rating 3,8 percenta a podiel na trhu iba 13,1 percenta. Jednotka vysielala Vraždy v Charente. Tie dosiahli ešte polovičný podiel na trhu ako Hranica, teda len 6,6 percenta. 

image

Hranica.

Včerajšie vydanie 2 na 1, do ktorého prišli Adama Bardyho prekvapiť aj legendárny český herec Miroslav Donutil či prvý slovenský kozmonaut Ivan Bella, pritiahlo k obrazovkám celkovo 398 tisíc divákov starších ako 12 rokov. V porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak šou získala na svoju stranu ďalších 23 tisíc divákov. Komediálny seriál Hranica sledovalo 268 tisícové publikum a Vraždy v Charente si pozrelo 243 tisíc divákov nad 12 rokov. 

image

Vraždy v Charente.

Divákov čakajú ešte dve nové vydanie relácie 2 na 1 a to s hosťami Michalom Hudákom a Janou Kovalčíkovou.

Bodoval aj podvečerný seriál Mama na prenájom. V stredu v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 6,5 percenta a trhový podiel 28,1 percenta. Konkurenčná šou Bez servítky na Jojke dosiahla rating 5,6 percenta a trhový podiel rovných 25 percent. Zábavnej šou Traf to! na Jednotke sa stále nedarí, včera uhrala trhový podiel len 4,1 percenta. 

image

Mama na prenájom.

Včerajšiu epizódu Mamy na prenájom si pozrelo celkovo 378 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čím sa stala za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách. Bez servítky v sledovalo 330 tisíc divákov a Traf to! videlo 128 tisocé publikum divákov nad 12 rokov.

image

Bez servítky.

Najsledovanejšími spravodajskými programami na trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 6,9 percenta/trhový podiel 22,2 percenta CS 12-54) a Televízne noviny (rating 6,4 percenta/podiel na trhu 23,1 percenta v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ bolit tieto dva programy jediné, ktoré sledovalo nad 400 tisíc divákov. Relácia Počasie si nenechalo ujsť 427 tisíc divákov a predchádzajúce Televízne noviny 417 tisíc divákom. 

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 12:20