V piatok sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov medzi 12-54 rokov podvečerný seriál Mama na prenájom. V druhej univerzálnej cieľovej skupine mu titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa dokázala uchmatnúť premiéra zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorý v prime time vysiela prvý kanál RTVS.
Serál Mama na prenájom tak zvrátil trend posledných týždňov, kde sa mu v piatok z celého týždňa najmenej darilo a štandardne mávala lepšie čísla sledovanosti v piatok šou Bez servítky. No kuchárska šou minulý týždeň podávala len priemerné výsledky.Rodinný seriál na Markíze dosiahol u komerčného publika rating 6,1 percent a podiel na trhu 25,4 percenta. Seriál sledovalo celkovo 385 tisícové publikum. Bez servítky v komerčnom publiku uhrala rating 4,9 percenta, podiel na trhu 21,4 percenta a celkovo si kuchársku šou pozrelo 333 tisíc divákov nad 12 rokov.
Zábavno súťažná šou Traf to! na Jednotke stále zápasí o každého jedného diváka, no výrazne zaostáva za konkurenciou. V komerčnej cieľovke dosiahla trhový podiel len 4,4 percenta a celkovo si piatkové vydanie pozrelo len 134 tisíc divákov nad 12 rokov.
Večer v prime-time vyhrala deň v univerzálnej cieľovej skupine RTVS so šou Milujem Slovensko na Jednotke. Táto zábavná relácia dosiahla v obchodne podstatnej cieľovke rating rovných 5,3 percent a pripísalo si 17,2 percentný podiel na trhu. V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov ju sledovalo 393 tisíc divákov.Markíza po týždni absencie vrátila na obrazovky s romantickú šou Ruža pre nevestu. Tá sa po trápení zrazu prebrala. Zjavne jej pomohla masívna primo kampaň televízne lídra a aj záujem médií o kontroverzné účinkujúce tejto šou. Ruža pre nevestu si teda u komerčného publika vyboxovala rating rovných 5 percent a podiel na trhu 18,2 percenta. Celkovo si šou pozrelo 271 tisíc divákov. Ide tak oproti dielu spred Veľkej noci o nárast 50 tisíc divákov pred obrazovkami.
Jojka s filmom Železné srdce skončila na treťom mieste. V komerčnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 4,2 percenta, ale podielom na trhu na vlas dorovnala Ružu pre nevestu na Markíze. Železné srdce však v celkovom publiku znovu už zaostalo, keď ho sledovalo len 189 tisíc divákov.
Najsledovanejším spravodajským programom dňa bolo v piatok v komerčnej cieľovej skupine Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 uhralo rating 6,6 percenta a trhovým podielom išlo na 25,4 percenta. V univerzálnom publiku titul najsledovanejšieho programu získala Televízne noviny, ktorú sledovalo 436 tisíc divákov nad 12 rokov.
V univerzálnom publiku nedokázal prilákať ku obrazovkám ani jeden program pol miliónové publikum, nad 400 tisíc vyskočilo len 5 programov a aj to len spravodajské programy komerčných staníc.
Nevýrazná sobotaKeďže RTVS tento víkend v sobotu neuviedol svoje dva populárne večerné programy Záhady tela a talk šou Neskoro večer, kvôli vysielaniu priameho prenosu udeľovania cien za filmovú tvorbu Slnko v sieti, tak sa mohli nadýchnuť komerčné stanice s ponukou zahraničných filmov.
Mimo spravodajských programov sa najviac darilo filmu Jediná, ktorá prežila na Markíze. Film o katastrofickom páde lietadla a potom následnej stane o prežitie jedinej preživšej tejto tragédie, dosiahol u komerčného diváka rating 6,4 a trhovým podielom išiel na 22,3 percenta. Jojka vysielala film Veľký zázrak, o záchrane veľrýb. Ten uhral rating 2,9 percenta a podiel na trhu 10,3 percenta. Priamy prenos z udeľovania ciel Slnko v sieti na RTVS zaznamenala podiel na trhu 8,5 percenta.
Film Jediná, ktorá prežila sledovalo na Markíze v univerzálnom publiku 345 tisíc divákov nad 12 rokov, Veľký Zázrak na Jojke prilákal ku obrazovkám 156 tisíc sledujúcich a Prenos Slnko v sieti si pozrelo na Jednotke 190 tisícové publikum.Podvečer sa darilo sa aj premiére šoubiznisovej relácii s Erikou Judínyovou. Smotánka dosiahla v komerčnom publiku rating rovných 3,6 percenta a podielom na trhu išla 17,5 percenta. V univerzálnom publiku bolo na novinky zo šoubiznisu zvedavých 275 tisíc divákov.
Aj v sobotu sa zo všetkých programov dňa titul najsledovanejšieho programu dňa získalo druhý deň po sebe Počasie na Markíze. Relácie si s Informáciami o počasí pripísala u komerčného publiku rating rovných 7 percent a trhový podiel 27 percent. V univerzálnej cieľovke ho sledovalo 424 tisíc divákov nad 12 rokov. Zároveň to bol jediný program dňa, ktorý dokázal vyskočiť nad 400 tisícovú hranicu sledovanosti.
Nedeľa znovu patrila tanečnému parketuObľúbená tanečná šou Let‘s Dance si v nedeľu 16. apríla opäť podmanila divákov televízie Markíza. Siedmy priamy prenos sa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom nie len dňa, či víkendu, ale aj celého týždňa.
Celosvetovo úspešný tanečný formát dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 rating 7,9 percenta a doposiaľ druhý najlepší trhový podiel 32,5 percenta. Medzitýždenne si tak šou z hľadiska podielu na trhu polepšila až o 6,5 percentuálneho bodu.TV Joj odvysielala v prime-time posledný diel seriálu Einstein. Diváci sa s komediálno kriminálnym seriálom rozlúčili s ratingom 5,8 percenta, čím si zabezpečil trhový podiel 18,3 percenta. Verejnorávna Jednotka vysielala prvý diel českého seriálu Božie mlyny. V komerčnom publiku uhrala podiel na trhu 4,8 percenta.
Veľkolepú tanečnú šou si vychutnalo celkovo 531-tisíc divákov starších ako 12 rokov, posledný diel Einsteina zaujal 276 tisíc divákov a prvý diel seriálu Božie mlyny si pozrelo 146 tisícové publikum nad 12 rokov.No v nedeľu podvečer sa darilo aj Novému bývaniu na TV Joj. V komerčnej cieľovke uhrala relácia rating rovných 5 percent a podiel na trhu 20,9 percenta. V univerzálnom publiku si ju pozrelo až 353 tisíc divákov nad 12 rokov.
Trojlístok nedeľných politických diskusií síce znovu dokázal prilákať ku obrazovkám státisíce divákov, no oproti predchádzajúcim týždňom boli všetky tri relácie v poklese. V komerčnom publiku sa najlepšie z nich darilo relácii Na telo s Michalom Kovačičom.Tá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 4,8 percenta a trhový podiel 25,5 percenta. Debata Michala Kovačiča s Janou Bittó Cigánikovou, Matúšom Šutajom Eštokom a Michalom Šipošom pritiahla k obrazovkám až 385 tisíc divákov nad 12 rokov.
Prvá nedeľná politická relácia na TA3 V politike, s moderátorom Rastislavom Ilievom a diskutujúcimi Jánom Budajom a Jurajom Blanárom dosiahla v komerčnom publiku o 11:00 hodine rating 1,6 percenta a podiel na trhu 9,6 percenta.
Na ňu nadviazala verejnoprávna Jednotka s diskusiou O 5 minúť 12 s hosťami Milanom Krajniakom a Erikom Tomášom. Tento politický duel dosiahol v komerčnej cieľovke rating 3,6 percenta a podiel na trhu 19,3 percenta.
V univerzálnom publiku sledovalo V politike 191 tisíc divákov a O 5 minúť 12 si pozrelo 350 tisícové publikum nad 12 rokov.