Nemocnica sa po týždňoch prapadu sledovanosti otriasla a dokazuje, že stále má čo divákom ponúknuť. V utorok 18. apríla, nie len že dobový seriál Dunaj, k vašim službám na obrazovkách TV Markíza dobehla, ale dokonca ho v komerčnom publiku 12-54 porazila a ukoristila si v tejto cieľovej skupine titul najsledovanejsieho seriálu v prime time.
No na celkové víťazstvo to nestačilo. Titul najsledovanejšieho seriálu celého dňa patrí podvečernej rodinnej Mama na prenájom, ktorá dokonca trhla rekordný podiel na trhu.
V tejto komerčnej cieľovej skupine si 71. epizóda Mamy na prenájom pripísala rating 6,7 percenta a doposiaľ najvyšší trhový podiel 31,6 percent v cieľovej skupine 12-54. Jojkrárska kuchárska šou Bez servítky v rovnakej cieľovej skupine včera zaostala s ratingom 4,3 percenta a podielom na trhu 21,1 percenta. Zábavno-kvízová šou Traf to! na Jednotke RTVS oslovila iba 4,2 percenta divákov pri obrazovkách.Ďalšie príbehy hlavných hrdinov rodinného seriálu na Markíze si včera pozrelo 409-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky si zaplo 296 tisícové publikum a Traf to uprednostnilo sledovať len 127 tisíc divákov.
Nemocnica sa prebralaViac ako mesiac bol na víťaznej vlne Dunaj, k vašim službbám, no včera dosiahol spolu s Nemocnicou vyrovnané výkony. Kým v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 Nemocnica Dunaj porazila, dobový seriál jej to vrátil v univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov.
Nemocnica v komerčnom publiku zaznamenala rating 6,4 percenta a trhovým podielom išla na úroveň 22,2 percenta. Seriál z lekárskeho prostredia si oproti štvrtkovému dielu polepšil ratingom síce len kozmeticky a to o 0,1 percetuálenho bodu, ale podiel na trhu už vyskočil výraznejšie, o 1,7 percentuálneho bodu.
Dunaj, k vašim službám uhral síce totožný rating ako jeho priamy konkurent, teda 6,4 percenta, ale podielom na trhu za nám zaostal o 0,2 percetuálneho bodu.Pre Markízu je však horšie to, že jej dobový počin oproti predchádzajúcej štvrtkovej epizóde klesol ratingom o 1,2 percentuálneho bodu a podielom na trhu až o rovné 3 percentuálne body.
Verejnoprávna Jednotka vysielala taliansky seriál Komisár Montalbano, s ktorým zaznamenala podiel na trhu len 4,7 percenta.
V univerzálnej cieľovej skupine si pozrelo Nemocnicu rovných 400 tisíc divákov a Dunaj, k vašim službám prilákal u obrazovkám o 13 tisíc divákov viac, teda si ho pozrelo 413 tisíc sledujúcich. Komisár Montalbano na Jednotke sledovalo 169 tisíc divákov nad 12 rokov.Nemocnicu oproti štvrtkovému dielu sledovalo o 4 tisíc divákov menej, Dunaju ubudlo sledujúcich výraznejšie, keď od poslednej epizódy stratil dobový seriál 37 tisíc divákov.
Celkovo najsledovanejším programom na trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná spravodajská relácia Televízne noviny na Markíze s ratingom v komerčnom publiku 7,1 percenta a podielom na trhu 28,8 percenta.V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra nenechalo ujsť 485-tisíc divákov.
Včera znovu žiadny program dňa nedokázal ku obrazovkám prilákať viac ako pol milióna divákov.