StoryEditor

Ďalší silný deň pre Markízu: Valcovala šou 2 na 1, aj podvečerná Mama na prenájom

27.04.2023, 12:52

V stredu, 26. apríla, okrem spravodajských relácií TV Markíza a TV Joj, dokázali len dve relácie vyskočiť nad 400 tisícové publikum. Pol milióna začína byť pre televízie ťažko zdolateľná méta.

Aj štvrté vydanie premiérovej zábavnej šou 2 na 1 z dielne autorskej a moderátorskej dvojice Adela Vinczeová a Dano Dangl potvrdilo status ďalšieho diváckeho hitu aktuálnej televíznej sezóny.

image

2 na 1.

V oboch hlavných cieľových skupinách sa epizóda s hosťom, mladou populárnou herečkou Janou Kolvačíkovou, stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Navyše sa spolu s podvečerným seriálom Mamy na prenájom pripojili ku piatim spravodajským reláciám (Televízne noviny a Počasie na Markíze a Noviny TV Joj, Krimi a Najlepšie počasie na Jojke) do zoznamu siedmych programov dňa, ktoré prilákali ku obrazovkám viac ako 400 tisícovú publikum.

image

Hranica.

Štvrtá a teda túto sezónu už posledná premiérová epizóda šou 2 na 1 dosiahla v komerčnej cieľovej skupine 12-54 rating 7,5 percenta a vysoký trhový podiel na hranici 28,6 percenta. TV Joj nasadila do boja o televízneho diváka komediálny seriál Hranica a RTVS na hlavnom okruhu Jednotke vysielala detektívny film z populárneho francúzskeho cyklu Vraždy v Nancy.

Hranica uhrala rating 4,3 percenta a podiel na trhu 14,7 percenta. Vraždy v Nancy zaujali toľko divákov, že to RTVS prinieslo 7,2 percentný trhový podiel.

image

Vraždy v Nancy.

V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo šou 2 na 1 až 425 tisíc divákov, Hranicu si pozrelo 280 tisíc a film Vraždy v Nancy zaujalo 236 tisíc divákov.

Zaujímavý priemer tohtosezónnej 2 na 1  

Markíza do jarnej vysielacej sezóny pripravila len štyri premiéry zábavného formátu, ktorý nasadili do vysielania na stredajší prime time po tom ako s úspechom odvysielali osem dielov reality šou Na nože. Šou 2 na 1 úspešne nadviazala na kuchársku reality šou so šéfkuchárom Martinom Novákom.  

image

2 na 1.

Všetky štyri premiéry zábavnej šou Vinczovej a Dangla dosiahli v komerčnej cieľovke 12-54 priemerný rating 7,3 percenta a zaujímavý priemerný trhový podiel 28,4 percenta. V univerzálnom publiku všetkých divákov na 12 rokov sa táto šou zastavila priemerom tesne pod hranicou 400 tisíc, keď v priemere zaujala 399 tisíc divákov.

Najslepší rating si podelili vydania s Adamom Bardym a Janou Kovalčíkovou a najnižší rating uhral diel s Michalom Hudákom. Celkovo v rámci univerzálnej cieľovky 12+ najmenej zaujal diel s Rytmusom, ktorý sledovalo 375 tisíc divákov a najviac sedelo pred obrazovkami 425 tisícové publikum práve počas včerajšieho dielu s Janou Kovalčíkovou. 

Podvečer stále pre rodinný seriál

Bodoval aj podvečerný seriál Mama na prenájom. V stredu v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 6,6 percenta a trhový podiel sa po dvoch dňoch nad 30 percentným podielom zastavil tesne pod touto hranicu a teda 29,9 percenta.

image

Mama na prenájom.

Konkurenčná šou Bez servítky na Jojke dosiahla rating 4,9 percenta a trhový podiel 23,4 percenta. Zábavnej šou Traf to! na Jednotke sa stále darí podpriemerne, včera uhrala trhový podiel len 5,9 percenta. 

Včerajšiu epizódu Mamy na prenájom si pozrelo celkovo 404 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Stala sa tak za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách. Bez servítky sledovalo 320 tisíc divákov a Traf to! videlo 157 tisícové publikum divákov nad 12 rokov.

image

Bez servítky.

Najsledovanejšími spravodajskými programami na trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 6,8 percenta/trhový podiel 26,1 percenta CS 12-54) a Televízne noviny (rating 6,6 percenta/podiel na trhu 26,6 percenta v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahla relácia Počasie 462 tisíc divákov a predchádzajúce Televízne noviny 475 tisíc divákom. 

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 18:56