Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám si na obrazovkách televízie Markíza včera, 27. apríla, pripísal na konto ďalšie suverénne víťazstvo. Vo štvrtok sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Včerajšia dvanásta premiérová epizóda 2. série Dunaja v kľúčovej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 znovu vyskočila na ratingovú osmičku a trhovým podielom išla na 27,3 percenta.Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal. S ratingom rovných 5 percent už tretím dielom po sebe podliezla podielom pod 20 percent, keď si pripísala rovných 17 percent. Verejnoprávna Jednotka vysiela ďalší diel zábavno glosátorskej šou Hit roka, z ktorou si zabezpečila len 7,1 percentný podiel na trhu.
Celkovo včera rodinná sága pritiahla k obrazovkám 466 tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemocnicu si pozrelo 379 tisícové publikum a Hit roka si zaplo 174 tisíc divákov nad 12 rokov.Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Včerajšia siedma epizóda 1. série zaznamenala rating rovné 4 percentá a trhový podiel 22,2 percenta v cieľovej skupine 12-54. TV Joj v tom čase vysielala politicko-diskusnú reláciu na Hrane, ktorá dosiahla rating 2,3 percentá a podielom na trhu išla na úroveň 11,4 percenta.
Podvečer sa stále výrazne darí aj seriálu Mama na prenájom. Ten si vo štvrtok pripísal rating 6,5 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel rovnách 31 percent v cieľovej skupine 12-54. Bez servítky na Jojke uhralo rating rovných 5 percent a podiel na trhu 24 percent. Relácia Traf to! za romantickým seriálom na Markíze, aj kuchárskou šou na TV Joj, výrazne zaostáva, keď dosiahla trhový podiel na 4,9 percenta. V oboch hlavných cieľových skupinách Mama na prenájom v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica na TV Joj.Ďalšie príbehy postáv romantického podvečerného počinu Markízy si vo štvrtok vychutnalo 411 tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky si pozrelo 325 tisícové publikum a Traf to! uprednostnilo sledovalť 132 tisíc divákov od 12 rokov.
Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 6,9 percenta a podiel na trhu 28,5 percenta v CS 12-54) a Počasie (rating 6,8 percenta a trhový podiel 26,6 percenta v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si prvenstvo ukoristili pre seba dve spravodajské relácie Jojky.
Noviny Joj v tejto širšej cieľovej skupine sledovalo 471 tisíc divákov nad 12 rokov a reláciu Krimi 466 tisícové publikum. Televízne noviny si nenechalo ujsť 459 tisíc divákov a Počasie na Markíze 445 tisíc divákov nad 12 rokov. Tieto štyri relácie spolu s Najlepším počasím na Jojke (438 tisci divákov), Dunajom, k vašim služnám a Mame na prenájom boli jediné programy dňa, ktoré pozeralo nad 400 tisíc divákov pri obrazovkách.