StoryEditor

Let´s Dance znovu bez konkurencie, bodovalo Milujem Slovensko, Najlepšie počasie aj Klamstvo

02.05.2023, 14:40

Počas štyroch dní len 12 programov dokázalo zaujať viac ako 400 tisícovú publikum. Nad pol milióna to dotiahla len nedeľná tanečná šou.

V piatok sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch podstatných cieľových skupinách zábavný program RTVS Milujem Slovensko. Spolu s Počasím a Televíznymi Novinami na Markíze to boli jediné tri programy dňa, ktoré sledovalo nad 400 tisíc divákov starších ako 12 rokov.

image

Mama na prenájom.

V piatok večer Milujeme Slovensko

Podvečerný seriál Mama na prenájom znovu potvrdil trend posledných týždňov, kedy sa mu v piatok z celého týždňa najmenej darí a štandardne nedosahuje až také čísla ako počas zvyšných pracovných dní.

Mama na prenájom dosiahla u komerčného publika rating 5,2 percent a podiel na trhu 27,6 percenta. Seriál bežne dokáže prilákať ku obrazovkám okolo 400 tisíc divákov nad 12 rokov, v piatok túto hranicu znovu podliezol. Sledovalo ho celkovo 342 tisícové publikum.

image

Bez servítky.

Bez servítky aj pri slabšom výkone rodinného seriálu nijak výrazne nezabrala. V komerčnom publiku uhrala rating 3,9 percenta, podiel na trhu poskočila na 21,5 percenta a celkovo si kuchársku šou pozrelo 278 tisíc divákov nad 12 rokov. Súťažná relácia Traf to! na Jednotke dosiahla v komerčnej cieľovke trhový podiel len 4,1 percenta a celkovo si ju pozrelo len 136 tisíc divákov nad 12 rokov.  

Ako sme už spomenuli, titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa si vybojovala šou Milujem Slovensko. Táto zábavná relácia dosiahla v obchodne podstatnej cieľovke rating rovných 5,8 percent a pripísalo si 20,5 percentný podiel na trhu. V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo Milujem Slovensko 207 tisíc divákov.

image

Milujem Slovensko.

Markíza nasadila v boji o diváka ďalšie vydanie romantickej šou Ruža pre nevestu. Tá sa po počiatočnom trápení pri prvých epizódach už preberá k životu. Zjavne jej pomohla aj masívna reklamná kampaň televízneho lídra a aj záujem médií o kontroverzné účinkujúce tejto šou. Ruža pre nevestu si teda u komerčného publika vyboxovala rating 5,1 percent a podielom na trhu atakovala aj Milujem Slovensko, keď si pripísala 19,8 percenta.

Celkovo si šou pozrelo 265 tisíc divákov. Jojka s filmom Rodičia na ťahu skončila na treťom mieste. V komerčnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 2,7 percenta a podielom na trhu vyskočila len na 10,2 percenta. V celkovom publiku rovnako zaostala, keď film sledovalo len 121 tisíc divákov nad 12 rokov.

image

Ruža pre nevestu.

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v komerčnej cieľovej skupine bolo Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 rating rovných 7 percent a trhovým podielom išlo na 28,7 percenta. Titul najsledovanejšíeho programu dňa si udržali aj v univerzálnom publiku, keď na informácie o počasí bolo zvedavých 435 tisíc divákov nad 12 rokov.

image

Záhady tela.

Naj bolo najlepšie počasie 

Objektívne musíme zhodnotiť, že v sobotu citeľne ubudlo divákov od obrazoviek. Tento deň v komerčnom publiku tesne vyhralo Najlepšie Počasie na Jojke. V univerzálnom publiku sa najviac darilo Záhadám tela na Jednotke. Len tieto dva programy sledovalo viac ako 400 tisícové publikum. Nad 300 tisíc vyskočilo 6 ďalších programov dňa, z toho len dve nespravodajské a to Neskoro večer a podvečerná Smotánka.

Záhady tela dosiahli rating 5,3 percenta a podiel na trhu 18,1 percenta. Na RTVS nasledovala talk šou Neskoro večer, ktorý urhala rating 4,8 percenta a podiel ma trhu 18,2 percenta. Komerčné stanice zábavným šou konkurovali zahraničnými filmami. Markíza odvysielala akčný film Biely zabiják s ktorým v komerčnej cieľovke uhrala rating 4,8 percenta a trhový podiel 16,9 percenta. Jojka pustila do vysielania český film Povedz to psom. Ten jej zabezpečil rating 4,4 percenta a podiel na trhu 15,3 percenta v komerčnom publiku 12-54.

image

Povedz to psom.

Záhady tela sledovalo celovo 423 tisíc divákov a Neskoro večer si zaplo 357 tisíc divákov nad 12 rokov. Film Biely zabiják celkovo sledovalo 216 tisíc divákov nad 12 rokov a Povedz to psom zaujal 221 tisícové publikum staršie ako 12 rokov.

Podvečer sa darilo sa aj premiére relácie s Erikou Judínyovou. Smotánka dosiahla v komerčnom publiku rating rovných 4,5 percenta a podielom na trhu išla 24,7 percenta. V univerzálnom publiku bolo na novinky zo šoubiznisu zvedavých 305 tisíc divákov.

image

Biely zabijak.

Aj v sobotu sa zo všetkých programov dňa titul najsledovanejšieho programu dňa získalo druhý deň po sebe Počasie, no tento raz výrazne zabralo to na Jojke. Relácie s Informáciami o počasí si pripísala u komerčného publika rating 6,1 percenta a trhový podiel 22,8 percenta. V univerzálnej cieľovke ho sledovalo 413 tisíc divákov nad 12 rokov.  

image

Smotánka.

Nedeľa znovu patrila tanečnému parketu

Obľúbená tanečná šou Let‘s Dance si v nedeľu 30. apríla opäť podmanila divákov televízie Markíza. Deviaty priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom nie len dňa, či víkendu, ale aj celého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Let´s Dance.

Celosvetovo úspešný tanečný formát dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 rating 7,2 percenta a trhový podiel 28,8 percenta. Jojka chcela zaujať divákov filmom Bournov odkaz, s ktorým uhrala rating 4,5 percenta a trhovým podielom išla na 17,2 percenta. Verejnorávna Jednotka vysiela tretí diel českého seriálu Božie mlyny. V komerčnom publiku si zabezpečila podiel na trhu 5,4 percenta.

image

Bournov odkaz.

Veľkolepú tanečnú šou si vychutnalo celkovo rovných 500 tisíc divákov starších ako 12 rokov, film Bournov odkaz 228 tisíc divákov a ďalší diel seriálu Božie mlyny si pozrelo 130 tisícové publikum nad 12 rokov.

No v nedeľnej sledovanosti sa darilo aj podvečernému Novému bývaniu na TV Joj. V komerčnej cieľovke uhrala relácia rating rovných 4 percent a podiel na trhu 22,5 percenta. V univerzálnom publiku však relácia klesla pod 400 tisícové publikum, keď si ju pozrelo 283 tisíc divákov nad 12 rokov. 

image

Božie mlyny.

Divákov znovu zaujal aj trojlístok nedeľných politických diskusií. Už tradične sa najlepšie z nich darilo relácii Na telo s Michalom Kovačičom.

Tá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 4,2 percenta a trhový podiel rovných 24 percent. Debata moderátora Michala Kovačiča s Richardom Sulíkom a Jurajom Blanárom pritiahla k obrazovkám 320 tisíc divákov nad 12 rokov.

Prvá nedeľná politická relácia na TA3 V politike, s moderátorom Rastislavom Ilievom a diskutujúcimi Romanom Mikulcom a Denisou Sakovou dosiahla v komerčnom publiku o 11:00 hodine rating 1,9 percenta a podiel na trhu 12,1 percenta.

image

V politike.

Na ňu nadviazala verejnoprávna Jednotka s diskusiou O 5 minúť 12 s hosťami Michalom Šipošom a Richardom Takáčom. Tento politický duel dosiahol v komerčnej cieľovke rating 3,1 percenta a podiel na trhu 18,8 percenta.

V univerzálnom publiku sledovalo V politike 198 tisíc divákov a O 5 minúť 12 si pozrelo 298 tisícové publikum nad 12 rokov.

Pondelok v znamení Klamstva

V pondelok len štyri relácie dňa dokázali zaujať viac ako 400 tisícové publikum. A to tri spravodajské - Televízne noviny na Markíze a obe relácie o počasí komerčných staníc. Medzi ne sa zaradila len jediná relácia mimo spravodajstva a to práve seriál Klamstvo.  

image

Klamstvo.

Tento dramatický seriál si aj v pondelok 1. mája pripísal na konto ďalšie víťazstvo a v oboch hlavných cieľových skupinách sa môže pochválil titulom najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa.

Desiata premiérová epizóda dramatického seriálu Klamstvo zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 víťazný rating 7,1 percenta a trhový podiel 23,5 percenta. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj uhral rating 4,4 percenta a s podielom na trhu iba 14,5 percenta tak za svojou priamou konkurenciou zaostal.

image

Pianista.

Jednotka odvysielala starší oskarový film Pianista s ktorým si dokázala pripísať podiel na trhu tesne pod hranicou 10 percent, teda dosiahla konkrétne 9,9 percentný trhový podiel.

Herecké výkony Tomáša Maštalíra, Moniky Horváthovej, ale aj ďalších slovenských hercov a herečiek pritiahli ku obrazovkám celkovo 430-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Hranicu si celkovo pozrelo 279 tisíc divákov a film Pianista sledovalo 154 tisícovú publikum nad 12 rokov.

image

Mama na prenájom.

Aj počas sviatočného dňa priniesli televízie podvečer klasické programy a z nich najviac zaujal znovu rodinný seriál Mama na prenájom. Pondelková epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 5,9 percenta a znovu jej vyskočiť podiel na trhu nad úroveň 30 percent a to konkrétne 30,5 percenta. Kuchárska šou Bez servítky na Jojke odštartovala nový týždeň so značným útlmom, keď dosiahla rating 2,9 percenta a podiel na trhu len 15,2 percenta.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa pozrelo 354-tisíc divákov a Bez servítky 221 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

image

Bez servítky.

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza - Počasie rating 7,0 percenta a podiel na trhu 26,9 percenta, Televízne noviny rating 7,0 percenta a trhový podiel 30,4 percenta a relácia o počasí na TV JOJ s ratingom 5,4 percenta a podiel na trhu 18,8 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa celkovo najsledovanejším programom dňa stali Televízne noviny, nenechalo si ich ujsť 454-tisíc divákov, aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 434-tisíc divákov a na Jojke 431 tisíc divákov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 10:58