Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa stále teší veľkému záujmu divákov. V utorok 2. mája si na konto pripísal ďalšie jasné víťazstvo. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia trinásta premiérová epizóda 2. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 7,7 percenta a doposiaľ tretí najvyšší podiel na trhu 26,8 percenta. Nožnice medzi dobovým seriálom na Markíze a jej priamej konkurencii na TV Joj, seriálu Nemocncia, sa začínajú poriadne roztvárať.Nemocnica zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine rating 5,4 percenta a 18,7 percentný trhový podiel. Verejnoprávna Jednotka v prime time odvysielala ďalší diel talianskeho seriálu Komisár Montalbano, s ktorým si zabezpečila podiel na trhu na úrovni len 4,8 percenta.
Strhujúca rodinná sága včera pritiahla k obrazovkám 472-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Seriál Nemonica zaostal o vyše 100 tisíc divákov, keď si ho zaplo 358 tisícovú publikum a a Komisár Montalbano zaujal 169 tisíc divákov nad 12 rokov.Líderstvo na trhu si Markíza udržala aj po skončení Dunaja, keď odvysielala český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Deviata epizóda 1. série si pripísala doposiaľ druhý najvyšší rating 4,3 percenta a trhový podiel 25,9 percenta v cieľovej skupine 12-54.
Konkurenčná TV Joj so seriálom Transplant dosiahla v rovnakej cieľovke podiel na trhu 7,2 percenta a následná reality šou Spackané plastické operácie trhový podiel 5,3 percenta.V univerzálnej cieľovke 12+ sledovalo český kriminálny seriál 294 tisíc divákov a seriál Transplat si zaplo 80 tisícové publikum.
Výrazne sa darilo Markíze aj s podvečerným seriálom Mama na prenájom. Ten si v utorok pripísal rating 6,7 percenta a doposiaľ tretí najlepší trhový podiel 31,5 percenta v cieľovej skupine 12-54.
Jeho priama konkurencia na Jojke, kuchárska šou Bez servítky, sa po pondelkovom útle, výraznejšie prebrala, no aj tak na rodinný seriál nestačila. Zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine rating 5,3 percenta a podiel na trhu 25,8 percenta.Zdá sa, že zábavno vedomostná šou Traf to! boj s konkurenciou vzdala a bojuje už hlavne sama so sebou. Včera dosiahla len 3,4 percentný podiel na trhu.
Ďalšie príbehy predstaviteľov seriálu Mama na prenájom si včera pozrelo 417-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky si zaplo 318 tisíc divákov (čo je tiež rozdiel medzi hlavnými konkurentami už 100 tisíc divákov). Traf to! na Jednotke sledovalo len 127 tisíc divákov nad 12 rokov.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná relácia relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala rating 8,1 percenta a 30,3 percentný trhový podiel. Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza v utorok 500 tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Zároveň to bol jediný program dňa, ktorý sledovalo pol miliónové publikum.