RTVS už niekoľko mesiacov pracuje na „facelifte“ a novej podobe spravodajskej programovej služby RTVS:24. Cieľom týchto zmien je posunúť stanicu na ďalšiu úroveň a zabezpečiť nielen jej modernú vizuálnu stránku ale aj rozšíriť jej portfólio o nové relácie a posilniť obsah už existujúcich spravodajských a publicistických programov.
Hlavným posolstvom kampane, ktorú RTVS v týchto dňoch spúšťa je odprezentovať:24 ako moderný spravodajský okruh s novým štúdiom, s novou vizuálnou identitou, ktorý prináša viac správ, nestranné informácie a exkluzívne relácie prostredníctvom kvalifikovaného tímu redaktorov, moderátorov a expertov. RTVS:24 bude vysielať z nového štúdia, ktoré bude slúžiť pre potreby spravodajstva. Ponúkne dramaturgom aj vedúcim vydania nové možnosti spracovania tém, zachytávania aktuálnych udalostí a väčšiu interakciu s redaktormi v teréne. Novinkou bude aj doplnenie moderátorských vstupov o informácie priamo od redaktora v štúdiu alebo v teréne s cieľom sprostredkovať podrobnejšie a aktuálnejšie informácie. „Táto zmena prichádza v čase, kedy sú informácie a hlavne objektívne informácie veľmi dôležité. Verím, že keď si divák 9. mája zapne RTVS:24, tak tam nájde všetko podstatné a ocení nový vizuál, novú štruktúru, viac obsahu, častejšie informácie a témy rozpracované do hĺbky,“ povedal intendant RTVS:24 Juraj Helbich.„Tak si splníme svoju úlohu, ktorú od nás všetci očakávajú. Aby sme informovali ako verejnoprávna televízia rýchlo a objektívne,“ dodal Juraj Helbich.
S nových reštartom RTVS:24 sa spája aj aj nová staničná grafika, ktorá zmení celý vizuál spravodajského okruhu, osvieži a zjednotí vysielanie a zároveň poskytne nové moderné nástroje a grafické prvky v obrazovej komunikácii. Vizuálny ident bol vytvorený tímami animačných grafikov, kameramanov, ostričov, osvetľovačov a režisérov, ktorí nepoužívali počítačom generované objekty. Všetko čo divák uvidí je skutočný objekt, svetlo, tma a farba, ktoré boli reálne natočené. Celý reštart RTVS:24 zastrešuje intenzívna komunikačná kampaň, ktorá zahŕňa niekoľko fáz a sústredí sa nielen na komunikáciu na obraze, ale aj prostredníctvom imidžovej inzercie a online komunikácie.