Vyzerá to tak, že podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, má najsilnejší deň práve v strede týždňa. Minulú stredu (3. mája 2023) si pripísal v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dovtedy absolútne najvyšší trhový podiel 34,3 percenta a včera ho znovu dokázal ešte výrazne navýšiť.
Mama atakuje OteckovV stredu, 10. mája si znovu dokázal rodinný podvečerný seriál pripísať status nie len najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa v oboch hlavných cieľových skupinách, ale dokonca ešte dokázať vylepšiť podiel na trhu na nový rekrod.
Seriál Mama na prenájom dosiahol s rating 6,1 percenta podiel na trhu na úrovni až 36,5 percenta. Konkurenčná kuchárska šou Bez servítky uhrala rating 3,7 percenta a trhový podiel 22,7 percenta.
Ďalšie príbehy Rodiny Vernerovcov a zamestnancov pôrodnice Kvetná celkovo sledovalo 387 tisíc divákov. Aj keď rozhodne nejde v absolútnom publiku o rekord v počte sledujúcich, aj tak seriál dokázal prílákať ku obrazovkám o vyše 100 tisíc divákov viac ako mali večerné programy televízií v prime time.Bez servítky pokračuje v útlme, keď tretí deň za sebou sledovalo kuchársku šou pod 300 tisícové publikum, včera si ju zaplo konkrétne 266 tisíc divákov nad 12 rokov
Geissenovci vs. KriminálkaZ večernej ponuky prime-timovým programov sa v obchodnej cieľovej skupine 12-54 najviac darilo Jojke s reality šou Geissenovci – Ťažký život milionárov z návštevy Slovenska. Ako pred týždňom, tak aj včera odvysielala dve epizódy po sebe.
Prvá časť o 20:30 hodiny dosiahla rating 5,6 percenta a podiel na trhu 21,2 percenta. Druhá epozóda, začínajúca o hodinu neskôr, uhrala rating 4,9 percenta a trhový podiel 22,2 percenta.
TV Markíza proti Geissenovcom postavila reprízu zábavnej šou 2 na 1 s hosťom Borisom Valábikom. Televízny líder si pripísal len slabý rating 2,9 percenta a rovnako nízky podiel na trhu 12,2 percenta.
Verejnorpávna Jednotka vysielala kriminálny film Vraždy v Granville, ktorý sekundoval šou 2 na 1. U mladšieho publika získala kriminálka rating 2,7 percenta a trhový podiel 10,5 percenta. No v univerzálnej cieľovke všetkých divákov starších ako 12 rokov sa kriminálnemu filmu podaril husársky kúsok.Zdolal všetku televíznu konkurenciu, dokonca aj Geissenovcov. Vraždy v Granville sledovalo 292 tisíc divákov nad 12 rokov, Geissenovcov prvý diel prilákal ku obrazovkám 283 tisícové publikum a druhá epizóda 253 tisíc divákov. Repríza 2 na 1 skončila až za nimi, keď ju sledovalo len 198 tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Najsledovanejším spravodajským programom na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné Televízne noviny na TV Markíza. Aktuálne informácie z domova i zahraničia dosiahli rating 5,8 percetna a podiel na trhu 29,2 percenta. V širšej cieľovej skupine 12+ si program pozrelo 415 tisíc divákov. Spolu s Najlepším počasím na TV JOJ boli jediné dva programy dňa, ktoré sledovalo nad 400 tisíc divákov. Najlepšie počasie si zaplo 422 tisícové publikum. V univerzálnom publiku si tak pripísalo titul najsledovanejšieho programu dňa.